دوشنبه 23 مهر 1403 - 06:08

کد خبر 662407

دوشنبه 23 مهر 1403 - 01:26:41


عصبانیت بارسا؛ گفتیم به یامال استراحت دهید!


ورزش 3/پیش از آغاز فیفا دی کنونی، باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده بود که لامین یامال را به تیم ملی دعوت نکنند و به او استراحت دهند.عصبانیت بارسا: گفتیم به یامال استراحت دهید!

 این بازیکن ۱۷ ساله در این فصل دقایق زیادی بازی کرده و باشگاه بارسلونا امیدوار بود که در این فیفا دی به او استراحت داده شود، چیزی که در فدراسیون به طور جدی مورد بررسی قرار گرفت. اما تیم ملی اسپانیا برای صعود به مرحله حذفی لیگ ملت‌ها به پیروزی در بازی‌های این ماه نیاز داشت.

آنها همچنین از این موضوع هم اطلاع داشتند که یامال در صورت دریافت کارت زرد، یک بازی محروم خواهد شد و به همین دلیل کادر فنی تیم ملی امیدوار بودند یامال در برابر دانمارک کارت زرد بگیرد و بازی مقابل صربستان را از دست بدهد. در نهایت، او کارت زرد نگرفت و مصدوم شد و حالا اردوی تیم ملی را ترک کرده است.

به همین دلیل بارسلونا از فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم ملی بابت استراحت ندادن به این ستاره و مصدومیتش عصبانی است. البته خطر از بیخ گوش یامال گذشت و او دچار پارگی عضله نشده است و تنها با چند روز استراحت می‌تواند خیلی زود به میادین بازگردد تا برای دو بازی حساس بارسلونا مقابل بایرن مونیخ و سپس رئال مادرید آماده باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط