جمعه 30 شهریور 1403 - 09:59

کد خبر 66254

سه‌شنبه 02 خرداد 1402 - 15:07:00


پدر شهید «سیفی‌نژاد»: 2 پسر دیگرم را هم فدای رهبر و کشور می‌کنم


آخرین خبر/ پدر شهید یونس سیفی‌نژاد، سرباز وظیفه مرزبانی گفت: به جز یونس، دو پسر دیگر دارم و اگر لازم باشد همه فرزندانم را فدای رهبر انقلاب و این میهن می‌کنم.

پدر شهید یونس سیفی‌نژاد، از شهدای مرزبانی در سراوان، در حالی که برای تشییع و تدفین پیکر فرزند شهیدش راهی سرخس است در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار آخرین خبر اظهار کرد: از روزی که خدا یونس را به ما داد او نور چشممان بود. او اخلاق و رفتار خوبی داشت. همسایه، دوست و آشنا از او راضی بودند.
این پدر سرباز شهید در حالی که هر از گاهی بغضش می‌ترکید و پشت تلفن اشک می‌ریخت، بیان کرد: یونس تا وقتی که مدرسه می‌رفت همیشه در مسجد بود و بعد از آن هم برای اوقات بیکاری به یک مغازه تعمیرات یخچال رفت و می‌گفت آمده‌ام تا شغلی یاد بگیرم.

می‌خواستم دامادش کنم اما ...
پدر این شهید مرزبانی درباره آخرین روزهای زندگی فرزندش گفت: یونس مجرد بود. 20 روز پیش به مرخصی آمد و وقتی دیدمش، گفتم که باباجان می‌خواهم برایت آستین بالا بزنم و دامادت کنم. گفت اجازه بده خدمتم تمام بشود. او از اول در سیستان و بلوچستان خدمت می‌کرد. من ناراحتی قلبی دارم و هر دو ماه باید به پزشک متخصص بروم.
وی ادامه داد: مدتی پیش، برگه درخواستی نوشتم و نماینده امام جمعه و شورای شهر هم امضایش کردند. در آن تقاضا کرده بودم که به خاطر بیماری‌ام یونس در شهر خودمان خدمت کند یا نزدیک‌تر بیاید. مدتی بعد یونس به مرخصی آمد و گفت که فعلا باید در سیستان و بلوچستان بمانم. من هم پشیمان شدم و به او گفتم از این به بعد صبر می‌کنم تا هر بار که به مرخصی آمدی من را پیش پزشک ببری.

همه فرزندانم را فدای رهبر و کشور می‌کنم
پدر این شهید حادثه تروریستی در واکنش به تسلیت مردم گفت: شهادت فرزندم را به ملت ایران تبریک می‌گویم. چهار بچه‌ام را با کارگری و نان حلال بزرگ کردم و از زندگی و شهادت پسرم هم راضی به رضای خدا هستم.

وی اضافه کرد: من چهار فرزند دارم که سه پسر و یک دختر هستند. یونس اولین فرزند و پسر بزرگم بود. نه تنها یونس، بلکه دو پسر دیگرم را هم فدای مقام معظم رهبری می‌کنم. هر جایی نیاز باشد همه بچه‌هایم را فدای خاک پاک این کشور می‌کنم.

خبرنگار: مصطفی میرجانیان


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط