دوشنبه 23 مهر 1403 - 13:51

کد خبر 662779

دوشنبه 23 مهر 1403 - 11:38:03


قطع حدود ۱۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در بوشهر


ایرنا/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: یک هزار و ۳۴۷ انشعاب غیرمجاز آب در استان بوشهر شناسایی و قطع شده است.

ابوالحسن عالی،  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: همچنین در مدت یادشده، ۶ هزار و ۷۹۱ انشعاب آب و یک‌هزار و ۱۹۳ انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار شده است.
وی افزود: انشعابات غیرمجاز نه تنها باعث هدررفت منابع آبی می‌شوند بلکه می‌توانند به تأسیسات آب و فاضلاب آسیب جدی وارد کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: این اقدامات به منظور تأمین نیازهای آبی شهروندان و بهبود کیفیت خدمات انجام شده و این انشعابات به خصوص در مناطق کم‌برخوردار و روستاها مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
شناسایی ۸۳۵ انشعاب غیرمجاز آب در استان بوشهر/ انشعاب ۳۷۲ مشترک غیرمجاز قطع شد
بیش از ۳ هزار انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر تعیین وضعیت شد
بیش از یک هزار انشعاب آب غیرمجاز بوشهر مجوز دریافت کرد
عالی تاکید کرد: به همین دلیل، «طرح ساماندهی انشعابات غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی» استان با هدف افزایش پایداری منابع آب به‌صورت جدی در حال اجرا است.
وی یادآور شد: این طرح شامل شناسایی، جمع‌آوری و ساماندهی انشعابات غیرمجاز و نیز آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص عواقب استفاده از انشعابات غیرمجاز است تا با همکاری مردم و نهادهای محلی، به یک مدیریت پایدار آب در استان بوشهر دست پیدا کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همچنین از شهروندان خواست: با گزارش هرگونه انشعاب غیرمجاز، در راستای حفظ منابع آبی و بهبود کیفیت خدمات همکاری کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط