دوشنبه 23 مهر 1403 - 16:47

کد خبر 662884

دوشنبه 23 مهر 1403 - 12:48:58


بدترین سقوط؛ شوک به بمب تابستانی لالیگا


ورزش 3/طبق گزارش سایت ترانسفرمارکت، 15 میلیون یورو از ارزش خولین آلوارز، خرید بزرگ اتلتیکو مادرید، کم شده و از این حیث شماره یک لالیگا شده است.
چند روز پیش ترانسفرمارکت رتبه‌بندی جدید بازیکنان حرفه‌ای فوتبال را اعلام کرد. آخرین بازار نقل و انتقالات و شروع فصل باعث تغییراتی در ارزش برخی بازیکنان شده است. لیستی از بازیکنان لالیگا که بیش از همه ارزششان کاهش یافته، منتشر شده است که در میان آنها دو خرید جدید از اتلتیکو مادرید به چشم می‌خورند.
در رتبه اول خولین آلوارز قرار دارد. این مهاجم آرژانتینی 15 میلیون کاهش قیمت داشته است. از 90 میلیون یورو به 75 میلیون یورو. رقمی قابل توجه که بی‌ارتباط با شروع بد او در تیم جدیدش نیست.
ستاره آرژانتینی با انتقال از منچسترسیتی به اتلتیکو ارزش قابل توجهی را از دست داده است. علاوه بر این، شروع فصل او می‌توانست بهتر باشد ولی در اتلتیکو خیلی راحت به نظر نمی‌رسد.
در لیست ده بازیکنی که در ابتدای فصل بیش از همه افت ارزش داشته‌اند، کلمنت لنگله هم ظاهر می‌شود. ارزش مدافع فرانسوی پنج میلیون کاهش یافته و از 10 میلیون یورو به 5 میلیون یورو رسیده است. 
بین خولین آلوارز و رتبه ششم، لنگله، چهار بازیکن بارسلونا قرار دارند. فرانکی دی یونگ و کریستنسن 10 میلیون یورو کاهش قیمت داشته‌اند و اکنون به ترتیب 60 و 30 میلیون یورو ارزش دارند. در حالی که ارزش آنسو فاتی با 10 میلیون یورو افت، به 15 میلیون یورو رسیده است. تراشتگن نیز به دلیل مصدومیتش 8 میلیون یورو کاهش قیمت داشته و 20 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط