دوشنبه 23 مهر 1403 - 22:50
چگونه شکایات در پارسی کانادا رسیدگی می شود؟
آخرین خبر/ اگر فکر مهاجرت و کارآفرینی در خارج از کشور در سر دارید، احتمالاً با برند پارسی کانادا چه در سطح وب فارسی و چه در شبکههای اجتماعی آشنا هستید. چرا که پارسی کانادا، یکی از بزرگترین موسسات مهاجرتی و کاریابی خارجی در کشور است.
پارسی کانادا به جهت جلب اعتماد عمومی و خدمت رسانی هرچه بهتر به مراجعین و مشتریان، واحد صدای مشتری را با به کارگیری نیروهای متعهد و مجرب راه اندازی کرد.
چرا واحد صدای مشتری در پارسی کانادا راه اندازی شد؟
با توجه به تعداد زیاد مشتریان و پیچیده بودن پروسه مهاجرت وجود واحدی برای رسیدگی احتمالی به مشکلات کلاینت ها بسیار ضروری بود. مشکلاتی که ممکن بود بعد از عقد قرارداد به وجود آید مانند تغییر قوانین مهاجرتی کشور مقصد یا از این دست اتفاقات.
پارسی کانادا برای رفع این مشکل و رسیدگی به شکایات چه کرده است؟
ایجاد بخش "صدای مشتریان" در پارسی کانادا: پلی به سوی اعتماد بیشتر، بهبود رابطه با مشتریان و حل واقعی مشکلات احتمالی!
پارسی کانادا همیشه به صدای مشتریان خود گوش فرا داده است. اما اکنون، با ایجاد بخش اختصاصی "صدای مشتریان"، قدمی بزرگ در جهت بهبود تجربه مشتری و جلب اعتماد بیشتر برداشتهایم. این بخش، مکانی است که در آن صدای هر مشتری ناراضیای شنیده میشود و نیازها و انتظارات آنها به دقت بررسی میشود.
چرا "صدای مشتریان" برای ما مهم است؟
شرکت پارسی کانادا به دلایل مختلف، تصمیم گرفته که به صدای مشتریانش به دقت گوش دهد تا احترام واقعی خود را نسبت به کسانی که به ما اعتماد کرده و پول پرداخت کردهاند را نشان دهد. برخی از دلایل ایجاد بخش صدای مشتریان:
مشتری محور بودن
ما اعتقاد داریم که مشتریان، ارزشمندترین دارایی ما هستند. بخش "صدای مشتریان" به ما کمک میکند تا به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط باشیم و از نزدیک نیازها و انتظارات آنها را درک کنیم.
بهبود مستمر
با شنیدن نظرات و انتقادات مشتریان، میتوانیم نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و به طور مداوم خدمات و محصولات خود را بهبود بخشیم.
شفافیت و اعتماد
ایجاد یک کانال ارتباطی باز و شفاف با مشتریان، به آنها نشان میدهد که ما به نظراتشان اهمیت میدهیم و برای رفع مشکلات آنها تلاش میکنیم.
جلب رضایت مشتری
با رسیدگی سریع و موثر به شکایات و درخواستهای مشتریان، میتوانیم رضایت آنها را جلب کرده و به مشتریان وفادار تبدیل کنیم.
در بخش "صدای مشتریان" چه اتفاقی میافتد؟
اما همکاران ما در واحد صدای مشتریان دقیقا چه میکنند؟ برخی از فعالیتهای آنان را میتوانیم در زیر خلاصه کنیم:
شکایت مشتریان به آسانی ثبت میشود
مشتریان میتوانند به راحتی و از طریق این لینک یا تلفن هر نوع شکایتی که دارند را ثبت کنند. یا به صفحه شکایت از پارسی کانادا مراجعه کنند.
شکایتها به دقت بررسی میشوند
هر شکایتی به دقت بررسی شده، به بخش مربوطه ارجاع داده میشود و به آن پاسخ مناسب داده میشود. مدیران شرکت، روزانه بخشی از وقت خود را به پیگیری شکایت از این بخش اختصاص میدهند.
شکایتها، مستمرا پیگیری و با افراد ناراضی گفتگو میشود
ما پیگیری میکنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشکل مشتری به طور کامل حل شده است.
از اطلاعات مشتریان به دقت مراقبت میشود
اطلاعات شخصی مشتریان به طور کامل محرمانه نگه داشته میشود. این یکی از مهمترین وظایف تیم صدای مشتریان است که آموزشهای لازم در این زمینه داده شده و پروتکلها به دقت رعایت میشوند.
اطلاعات به دست آمده، در نهایت منجر به بهبود مستمر فرآیندها میشود
از اطلاعات بدست آمده از شکایات مشتریان برای بهبود فرآیندهای داخلی و ارتقاء کیفیت خدمات استفاده میشود.
ایجاد بخش صدای مشتریان، چه نتیجهای برای پارسی کانادا داشته است؟
شش ماه بعد از راهاندازی بخش صدای مشتریان، سعی کردیم میزان بهبود در رضایت مشتریان را اندازهگیری کنیم.
تا قبل از آن، نرخ رضایت از خدمات ما مطابق با نظرسنجی با بیش از هزار مشتری، 89 درصد بود. خوشبختانه با اقدامات واحد صدای مشتریان، این نرخ در پایان یک دوره شش ماه به بیش از 94 درصد رسیده است.
همچنان متعهدیم تا با شنیدن همه شکایاتها و رسیدگی به تکتک آنها، نرخ رضایت مشتریان را تا بهترین حالت ممکن یعنی صد در صد، برسانیم. با کمک شما دوستان و مشتریان خوب، به این هدف نزدیکتر خواهیم شد.
پربیننده ترین
-
عکس مسی درآمد؛ آخرین توپ طلا با آرایشگر ویژه!
-
10 جایزه 5 میلیون تومانی برای کاربران آخرین خبر (مهلت شرکت در مسابقه تا 9 آذر تمدید شد.)
-
10 جایزه 5 میلیون تومانی برای کاربران آخرین خبر (مهلت شرکت در مسابقه تا 9 آذر تمدید شد.)
-
آخرین وضعیت راهها در چهارمین روز از سال جدید؛ محور چالوس از شنبه دوباره بسته میشود
-
زنده؛ بیرانوند در یک قدمی استقلال
-
"دنا پلاس اتومات" بخریم یا "تارا اتومات؟"/ مقایسه اختصاصی "آخرینخودرو" از دو خودروی پرطرفدار
-
چالش/ بازیکن داخل تصویر رو حدس بزن (16)
-
5 نشانه ضعیف شدن ریه ها و بهترین روش تقویت آن چیست؟
-
لندکروزر یا ۲۰۶؟ / مقایسه جالب "آخرینخودرو" به بهانه سخنان جنجالی میرسلیم
-
سپ، برترین شرکت در خاورمیانه شد
-
چالش/ بازیکن داخل تصویر رو حدس بزن (28)
-
ویدیو تست و بررسی فیدلیتی پرایم جدید در آخرین خودرو
-
چالش/ بازیکن داخل تصویر رو حدس بزن (14)
-
لحظه به لحظه با جدال پرسپولیس مقابل النصر
-
چالش/ بازیکن داخل تصویر رو حدس بزن (22)
-
یحیی مچ ساپینتو را خواباند / برد ارزشمند پرسپولیس در صدمین شهرآورد
-
چالش/ بازیکن داخل تصویر رو حدس بزن (19)
-
چالش/بازیکن داخل تصویر رو حدس بزن (11)
آخرین اخبار
-
اعزام کاروان زائران زیارتاولی به مشهد مقدس
-
آن کس که تو را شناخت جان را چه کند
-
مسدود کردن ساختمان بورس با حضور بیش از 500 یهودی در نیویورک برای اعلام همبستگی با غزه
-
سرمربی قطر: خطرهای ایران را مهار میکنیم
-
با جنگیدن آدم بزرگ میشه
-
روایت خبرنگار شبکه رژیم صهیونیستی از بلایی که حزبالله بر سر اسرائیل آورد
-
چرا شهید بابایی همراه همسرش به حج نرفت؟
-
خواص عجیب ذرت بنفش!
-
قدردانی از قضات برتر گلستانی با حضور معاون اول قوه قضائیه
-
گوناگون/ سنگ بزرگ ۱۷ کیلوگرمی که از طلا ارزشمندتر از آب درآمد
-
تصویب شهر جدید «آلاگل اینچهبرون» در شورای عالی معماری و شهرسازی
-
پسلرزههای یک سکانس جنجالی برای سحر دولتشاهی
-
غرش موشکهای مقاومت بر فراز آسمان سرزمینهای اشغالی
-
جالب ترین کشتی های تفریحی جهان در باهاما
-
شورای فرهنگ عمومی جای سیاستگذاری است، نه جای حرفهای کوچک و ناچیز
سایر اخبار مرتبط
نظرات
ثبت نظر
مهمترین اخبار
پیش بینی بورس سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳
دوشنبه 23 مهر 1403 - 22:20:00
میانگین افزایش اجارهبها در تهران چقدر است؟
دوشنبه 23 مهر 1403 - 20:57:53
تحلیلی از علت جهش قیمت سکه های سنگین
دوشنبه 23 مهر 1403 - 21:00:00
رئیس سازمان توسعه تجارت: باید به سازمان تجارت جهانی بپیوندیم
دوشنبه 23 مهر 1403 - 19:23:00
تجارت نیوز: سقف معافیت مالیاتی باید ۳۰ میلیون تومان در ماه باشد
دوشنبه 23 مهر 1403 - 19:45:00