دوشنبه 23 مهر 1403 - 21:55

کد خبر 663307

دوشنبه 23 مهر 1403 - 19:45:45


معابر بلوار آزادگان قشم با بیش از سه میلیارد ریال اعتبار روشن شد


ایرنا/ مدیر خدمات شهری شهرداری قشم گفت: پروژه احداث روشنایی معابر بلوار آزادگان شهر قشم با اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به طول ۲۷۰ متر اجرا و به بهره‌برداری رسید.

محمدامین صالحی‌زاده، مدیر خدمات شهری شهرداری قشم اظهار کرد: در این پروژه به طول ۲۷۰ متر، ۲۵ اصله پایه چراغ پارکی ۳.۵ متری توسط شهرداری قشم نصب شد که با اجرای آن پیاده راه بلوار آزادگان، از ورودی محله امام حسن(ع) تا ابتدای میدان شهید حاج قاسم سلیمانی شهر قشم روشن شد.
وی تامین روشنایی معابر شهر قشم نگین خلیج فارس را امری مهم و ضروری دانست و افزود: این اقدام با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری، تامین نور مناسب و روشنایی خیابان‌ها و معابر در شب صورت گرفت.
مدیر خدمات شهری شهرداری قشم توضیح داد: همچنین پروژه‌ اصلاح و بهینه‌سازی روشنایی معابر این شهر حدفاصل میدان پاسداران تا میدان جهاد شامل نصب پایه های کامپوزیت ۱۲ متری و چراغ های ال ای دی کم مصرف با سه میلیارد ریال و ۹۰۰ میلیون اعتبار آغاز شده و در دست اقدام است.
صالحی زاده اضافه کرد: تجهیز پارک لاله توسط واحد خدمات شهری شهرداری قشم به ارزش تقریبی ۳۹ میلیارد ریال شامل تقویت مبلمان شهری با نمادهای هویت‌بخش(نیمکت و گلدان)، ساخت و اجرای المان های شهری، نصب سطل زباله، نصب ۶۰ عدد پایه روشنایی، نصب ۲۰ عدد ست ورزشی، اجرای مخزن بتنی ۴۰ متر مکعبی برای آبیاری فضای سبز و خرید چهار عدد آلاچیق از دیگر اقدامات انجام شده توسط مدیریت خدمات شهری شهرداری قشم با شروع فصل پاییز است.
وی گفت: عملیات اصلاح و بهینه‌سازی روشنایی معابر از سوی شهرداری قشم هم اکنون با جدیت در حال اجراست و بنا داریم تا پایان سال تمام معابر سطح شهر را از تاریکی‌ها و مشکلات این حوزه رفع کنیم که امیدواریم موجب رضایت‌مندی و خرسندی قشموندان و گردشگران شود.
جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.
شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.
 
  
  
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط