دوشنبه 23 مهر 1403 - 22:03

کد خبر 663310

دوشنبه 23 مهر 1403 - 19:48:17


شناگران برای رقابت در کیش آماده باشند


ایرنا/ سرپرست کمیته شنا در آب‌های آزاد کشور گفت: مسابقات قهرمانی شنای آب‌های آزاد بزرگسالان گرامیداشت جانباختگان معدن زغال‌سنگ طبس ۲۶ مهر به میزبانی کیش برگزار می‌شود.

بهرام سعادت، سرپرست کمیته شنا در آب‌های آزاد کشور اظهار کرد: این مسابقات در رده سنی ۲۵ تا ۴۰ سال به مسافت سه کیلومتر، ۴۰ تا ۶۵ سال به مسافت ۲ کیلومتر و ۶۵ سال به بالا به مسافت یک کیلومتر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه حضور ۷۰ شناگر از ۱۲ استان کشور در مسابقات قهرمانی شنای آب‌های آزاد بزرگسالان قطعی شده است، افزود: سه شناور به همراه یک ناجی فعالیت‌های پشتیبانی از جمله اورژانس، امداد و غواصی را برعهده دارند.
رییس هیات شنای کیش ادامه داد: این تورنمنت ساعت هفت صبح ۲۶ مهرماه از اسکله مارینا آغاز می‌شود.
وی همچنین از برگزاری سه رویداد ملی و بین المللی دیگر در کیش تا پایان امسال خبر داد و بیان کرد: مسابقات بین المللی آب‌های آزاد در ۲۲ آذر، مسابقات کشوری بالای ۱۴ سال در رده سنی المپیک در دی ماه و میزبانی از مسابقه جایزه بزرگ ماراتن به مسافت ۱۰ کیلومتر، سه رویداد مهمی هستند که در تقویم ورزشی امسال گنجانده شده است.
شرایط جغرافیایی و آب و هوایی کیش به همراه ساحل زیبا و دریای شفاف، امکان میزبانی چهار فصل این جزیره از مسابقات شنا در آب‌های آزاد را فراهم می‌کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط