سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 01:46

کد خبر 663526

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 08:54:00


بازی Dynasty Warriors: Origins تمرکز بیشتری روی نبردهای اکشن تاکتیکال خواهد داشت


زومجی/ استودیو امگا فورس بازی Dynasty Warriors: Origins را با تمرکز بیشتری روی نبردهای اکشن و تاکتیکی توسعه می‌دهد.
 
به نوشته گیمینگ‌بولت، باتوجه‌به اطلاعاتی که تاکنون کوئی تکمو از Dynasty Warrior: Origins به اشتراک گذاشته است، این بازی از بسیاری جهات قرار است که یک بازگشت به فرم اصلی مجموعه باشد یا حداقل طرفداران امیدوار هستند اینچنین شود. درهمین‌راستا تیم سازنده به طرفداران وعده داده است که نسخه Origins نسبت به بازی‌های اخیر سری تمرکز بیشتری روی اقدامات تاکتیکی داشته باشد. حال استودیو امگا فورس در جدیدترین توضیحات پیرامون گیم‌پلی Dynasty Warrior: Origins به بیان جزئیات بیشتری درباره جنبه تاکتیکال و استراتژیک بازی آینده پرداخته است.

تومکوهیکو شو، تهیه‌کننده سری Dynasty Warrior در مصاحبه اخیر خود با مجله The Gamer اعلام کرد که استودیو امگا فورس در قدم اول تمایل داشت مجموعه را به سمت اصول اولیه و تمرکز بیشتر روی اقدامات تاکتیکی برگرداند و این یکی از اهداف بنیادین توسعه Dynasty Warrior: Origins بوده است.

شو دراین‌باره گفت: «پس از انتشار بازی Dynasty Warriors 9، گفتگوهای زیادی درباره اینکه با آینده سری چه کنیم و آن را به کدام مسیر ببریم، انجام شد. از اولین نسخه سری به‌خصوص از Dynasty Warriors 2 به بعد، هسته اصلی گیم‌پلی روی سبک اکشن تاکتیکال توسعه یافت و ما واقعا می‌خواستیم این موضوع را به‌طور کامل در بازی جدید شکوفا کنیم. جنگ‌های اکشن تاکتیکال یکی از ویژگی‌های کلیدی این مجموعه هستند و من فکر می‌کنم بازی‌های اخیر سری که در دهه گذشته عرضه شدند، شامل بخش تاکتیکال ضعیف‌تری بودند و بیشتر تمرکز آن‌ها روی نبردهای اکشن بود».

باید توجه داشت رویکرد استودیو امگا فورس برای بازگشت به اصول قدیمی لزوما به معنای تجربه‌ Dynasty Warriors: Origins در مقیاسی کوچک‌تر از بازی‌های قبل نیست. همانطورکه تهیه‌کننده سری در مصاحبه خود تاکید کرد، این بازی شامل نبردهای گسترده و عظیمی است که پیاده‌سازی آن‌ها فقط روی سخت‌افزارهای مدرن امکان‌پذیر بوده است. بازی Dynasty Warriors: Origins در تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۳ (۱۷ ژانویه ۲۰۲۵) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط