سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 15:50

کد خبر 664165

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 13:41:22


حواشی عجیب و غریب آخرین گزینه استقلال!


ورزش 3/انتشار اخبار و ویدیوهایی از زندگی شخصی نزدیک ترین نام به نیمکت استقلال، واکنش های منفی گسترده ای را در میان هواداران آبی پوش به وجود آورد.
پس از پذیرش استعفای جواد نکونام، مدیران استقلال باب مذاکره با سرمربیان مختلف را باز کردند که در این میان، اسامی مختلفی برای نشستن روی صندلی آبی‌های پایتخت مطرح شده ولی جدی ترین نام، پل لوگوئن فرانسوی بود که حضور او در ایران منتفی شد.
در شرایطی که پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد که مدیران باشگاه همچنان در حال مذاکره با گزینه های مختلفی هستند و هنوز هیچ نامی برای نشستن روی صندلی مربیگری باشگاه قطعی نشده، اما در دو روز اخیر، نزدیک ترین نام به باشگاه استقلال، لارنسیو ریجکمپ رومانیایی بوده که حتی برخی رسانه ها او را به عنوان سرمربی جدید آبی ها نیز معرفی کرده اند.
هر چند که پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد مدیریت استقلال در حال ارزیابی چند گزینه روی میز هستند و به جمع بندی نهایی نرسیده اند، اما اعلام توافق نهایی ریجکمپ با استقلال که توسط رسانه ها منتشر گردید، با واکنش های گسترده ای در فضای مجازی و رسانه های هواداری همراه شده است.
انتشار اخبار فراوان از زندگی شخصی ریجکمپ و بازپخش شدن ویدیویی از درگیری با همسر سابقش، با واکنش منفی زیادی از سوی هواداران استقلال همراه بوده است. هر چند که مسائل شخصی و زندگی خصوصی ریجکمپ از بحث زندگی حرفه ای و ورزشی او جداست اما میزان واکنش های منفی به این سرمربی شگفت انگیز بوده است.
از لحاظ فنی، لارنسیو ریجکمپ دارای سابقه طولانی در عرصه مربیگری و کسب قهرمانی های متعدد است. او با استوابخارست رومانی توانست دو مرتبه قهرمان لیگ داخلی شده و در جام حذفی و سوپرجام نیز یک قهرمانی دیگر با این تیم به دست بیاورد.
او که سابقه طولانی بابت مربیگری در خاورمیانه دارد، با الوحده دو مرتبه در سوپرجام امارات و یک بار در جام بانک اسلامی ابوظبی به قهرمانی رسید و سابقه رساندن الهلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا و فینال جام حذفی عربستان در سال 2015 را دارد ولی در هر دو فینال شکست خورد و دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند.
با این حال، اخراج های پیاپی طی سالهای اخیر از تیم هایی مانند الوحده، الوصل و الطائی در لیگ های امارات و عربستان، باعث شده بود تا هواداران با دیده تردید به این انتخاب نگاه کنند. اما از زمان انتشار اخبار زندگی خصوصی ریجکمپ و سه ازدواج پرحاشیه او، بازخوردهای منفی نسبت به او در میان هواداران استقلال به شدت افزایش یافت.
هر چند که باید مجدداً تأکید کرد زندگی شخصی لارنسیو ریجکمپ جدا از رزومه قابل قبول او در عرصه زندگی حرفه ای اوست ولی همین حواشی مسائل خصوصی او از جمله برگزاری دادگاه طلاق او در هفته اخیر باعث شده تا اخبار زندگی شخصی او به سرعت در فضای مجازی دست به دست شود.
صد البته طول کشیدن انتخاب سرمربی جدید و فرسایشی شدن روند انتخاب جانشین جواد نکونام نیز باعث شده تا هواداران استقلال تنها با انتخاب یک گزینه خیلی خوب، بزرگ و رزومه دار، حاضر باشند تا چشمشان را به روی تأخیر طولانی در انتخاب مربی جدید ببندند و شاید اگر در همان روزهای نخست توافق نهایی با ریجکمپ صورت می گرفت، اکنون زندگی شخصی او مسئله مهمی برای هواداران نبود ولی به درازا کشیده شدن این مذاکرات سبب شده تا استقلالی ها خواستار نشستن یک نام بزرگ و قابل قبول روی نیمکت تیمشان باشند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط