سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 15:49

کد خبر 664166

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 13:42:35


جزئیات پرونده آزار جنسی امباپه و جلسه اضطراری رئال


فارس/مسئولان رئال‌مادرید بعد از حاشیه مطرح شده در مورد امباپه جلسه اضطراری تشکیل دادند.
  بر اساس گزارش رسانه‌ها کیلیان امباپه بازیکن رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه، به دلیل تجاوز جنسی از سوی پلیس سوئد تحت بازجویی قرار گرفته است. بر اساس گزارش‌های رسانه‌های سوئدی در روز سه شنبه (15 اکتبر)، امباپه به تجاوز جنسی در استکهلم متهم شده در حالی که قهرمان جام جهانی 2018 هر گونه اتهامی را رد کرده و آن را "خبر جعلی" خوانده است.پس از آنکه روزنامه سوئدی Aftonbladet این خبر را گزارش کرد، بعداً توسط Expressen فاش شد که این امباپه 25 ساله بود که متهم شد. امباپه که در حال حاضر مصدوم است در تیم ملی فرانسه در لیگ ملت‌ها حضور ندارد.طبق اطلاعات به دست آمده توسط Expressen، پلیس در حال تحقیق در مورد ستاره‌ای است که مظنون به تجاوز جنسی است.

هنگامی که با خبرگزاری فرانسه در مورد موضوع مربوطه تماس گرفته شد اطرافیان امباپه چنین اتهاماتی را رد کردند و هیچ ایده ای در مورد شکایت مطرح شده در پایتخت سوئد نداشتند. بر اساس این گزارش، تجاوز جنسی در مرکز شهر استکهلم در حالی انجام شد که امباپه از وظایف باشگاهی و تیم ملی فرانسه دور بوده است.دادستانی که این اتهام را بررسی می‌کند به خبرگزاری فرانسه گفت: تحقیقات در مورد اتفاقی که در 10 اکتبر در مرکز استکهلم گزارش شد در جریان است.
از سوی دیگر، رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که رئال مادرید روز دوشنبه برای رسیدگی به این موضوع جلسه اضطراری تشکیل داده است. هیچ جزئیاتی از این دیدار فاش نشده اما تصور می شود تا زمانی که ادعا یا اقدامی ملموس در مورد بازیکن مطرح نشود، باشگاه پاسخی نخواهد داد. همچنین تصور می شود امباپه پس از بازگشت از نگرانی‌های مصدومیت خود در دسترس تیم خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط