سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 16:48

کد خبر 664267

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 14:42:27


پیشرفت ۵۵ درصدی نهضت ملی مسکن در کهگیلویه


جام جم/ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه گفت: تاکنون عملیات پی ریزی ۹۵۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در دهدشت از سوی مالکین اجرایی شد.

سپهدار آرام، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه اظهار کرد: تاکنون برای ۶۷۴ واحد نیز با بانک‌عامل (مسکن) این شهرستان عقد قرارداد و برای ۶۰۰ واحد اسکلت و سقف اجرا شد. وی عنوان کرد: مرحله کاشی کاری ۳۷۰ واحد انجام و تاکنون ۷۵ واحد به بهره برداری و مالکین در ان‌ها سکونت دارند.
آرام تسریع روند اجرایی این طرح را نیازمند همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات دانست و گفت: تنها بانک مسکن در شهرستان کهگیلویه نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن همکاری دارد. وی طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه را یکی از باکیفیت‌ترین طرح‌های مسکن استان دانست و گفت: نیاز است مسئولان استانی نسبت به ملزم کردن بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهند.
فرماندار کهگیلویه روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان نسبت به سایر مناطق استان را مناسب دانست و گفت: هم اکنون این طرح ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
حمزه محقق زاده اضافه کرد: با همکاری اداره برق شهرستان در تکمیل طرح برق رسانی به واحد‌های مسکن ملی مهر به زودی برق این طرح با نصب ترانس وارد مدار بهره برداری خواهد شد. وی با اشاره به پیگیری‌های خوب استاندار برای همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات افزود: در جلسه کمیسون مسکن استان ادارات و بانک‌ها ملزم به اجرای تعهدات خو در زمینه طرح نهضت ملی مسکن شدند.
یکی از مهم‌ترین طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان کهگیلویه، پروژه یکهزار و ۱٠ واحدی است که در حاشیه جنوبی شهر دهدشت جانمایی و آغاز به کار شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط