سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 20:51

کد خبر 664506

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 18:37:36


پورمحمدی: ما باید به میدان‌های بزرگ وارد شویم


ایسنا/ دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: خسارت بزرگی برای کشور است که مسئولان به میدان‌های بزرگ وارد نمی‌شوند و از این امر هراس دارند. ما باید به این میدان‌های بزرگ وارد شویم و ترسی به خود راه ندهیم.

مصطفی پورمحمدی در نشست نکوداشت یاد «ولی‌الله خبره» در خانه اندیشمندان علوم انسانی، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در بخش‌های مختلف کشور این است که آیا افرادی که در جایگاهی قرار دارند، توانایی لازم و کارآمدی کافی دارند یا خیر. این حلقه گمشده نظام اداری ماست که طبق وعده و قرار در این نظام اداری عمل می‌شود یا خیر.
وی افزود: مرحوم خبره شخصی بادانش بود و متعهدانه عمل می‌کرد. او مستدل و محکم در جلسات نسبت به نکاتی که مطرح می‌کرد می‌ایستاد و از سخنان خود دفاع می‌کرد. او فضای بین‌المللی را در حوزه خود خوب می‌شناخت.
پورمحمدی ادامه داد: او اقدامات بزرگی برای تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی داشت و در این زمینه فوق‌العاده عمل کردند و از ورود به این میدان های بزرگ ترسی نداشتند.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: این خسارت بزرگی برای کشور است که مسئولان به میدان‌های بزرگ وارد نمی‌شوند و از این امر هراس دارند. ما باید به این میدان‌های بزرگ وارد شویم و ترسی به خود راه ندهیم، شاید شکست هم داشته باشد اما بدانیم پیروزی هم دور و ناممکن نیست.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط