سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 23:58

کد خبر 664663

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 21:50:54


محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر شهید نیلفروشان در مشهد


صدا و سیما/ محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان از ساعت ۲۴ امشب در مشهد اعمال می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری مشهد اعلام کرد: با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان در مشهد، از ساعت ۲۴ امشب و تا پایان مراسم فردا، تمامی مسیر‌های منتهی به خیابان امام رضا(ع) تا حرم مطهر رضوی و در طول خیابان شهید اندرزگو تا ورودی از باب الجواد محدودیت و ممنوعیت ترافیکی توقف و تردد خودرو‌ها اعمال می‌شود.

نوروزی ادامه داد: این محدودیت‌ها شامل مسیر‌های منتهی به میدان بسیج از چهارراه بیسیم در طول خیابان ملک الشعرای بهار، خیابان امام رضا از میدان ۱۵ خرداد به سمت میدان بسیج، خیابان فداییان اسلام از چهارراه نخریسی به سمت میدان بسیج، خیابان عنصری از ورودی خیابان ۱۷ شهریور، طول مسیر خیابان امام رضا و بالعکس از زیرگذر حرم رضوی دارای محدودیت و ممنوعت ترافیکی شامل تردد و توقف خودرو‌ها است.

وی گفت : با توجه به محدودیت و ممنوعیت ترافیکی اعلامی از زمان آغاز مراسم، خیابان‌های خرمشهر، ملک الشعرای بهار، فدائیان اسلام، دانش شرقی و غربی و زیرگذر حرم مطهر دارای ترافیک سنگین خواهد بود که تقاضا میشود رانندگان  از مسیر‌های جانبی برای تردد استفاده نمایند.
 
نوروزی همچنین از مردم خواست برای حضور در این مراسم از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی شامل قطارشهری، اتوبوس و تاکسی استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام مراسم تشییع پیکر مطهر مستشار عالی سپاه پاسداران، سردار شهید عباس نیلفروشان ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۲۵ مهر از میدان بسیج به سمت حرم رضوی برگزار می‌ شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط