چهارشنبه 25 مهر 1403 - 18:57

کد خبر 665639

چهارشنبه 25 مهر 1403 - 16:40:23


زخمی شدن ۱۳ نظامی صهیونیست در حملات حزب‌الله


ایرنا/ رژیم صهیونیستی به بخشی از تلفات خود در حملات ۲۴ ساعت گذشته حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی اذعان و اعلام کرد که در این درگیری ها ۱۳ نفر از نظامیان آن زخمی شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعتراف کرد که در حملات ۲۴ ساعت گذشته حزب‌الله لبنان ۱۳ نفر از نظامیان آن زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از زخمی شدن یک نظامی خود در نوار غزه خبر داد.

ارتش اسرائیل در ادامه اعلام کرد که به طور کلی از ابتدای جنگ تا کنون چهار هزار و ۸۹۵ نظامی آن زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کرد که جراحت ۷۲۷ نفر از مجروحان شدید بوده است و ۲۷۰ نفر از آنها همچنان در بیمارستان هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت‌های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد. حزب الله همزمان با عملیات‌های هوایی خود مانع از پیشروی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در خاک لبنان شده است.

حزب‌الله لبنان اخیرا با انتشار یک اینفوگرافیک اعلام کرد که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا هشتم اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳) در مجموع سه هزار و ۱۹۴ عملیات علیه مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط