چهارشنبه 25 مهر 1403 - 18:52

کد خبر 665651

چهارشنبه 25 مهر 1403 - 17:02:54


پرداخت ۶۶۵۶ فقره وام ازدواج در همدان


فارس/ مدیرکل اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از پرداخت تسهیلات ازدواج به ۶ هزار و ۶۵۶ نفر در استان خبر داد و گفت: ۶ هزار و ۲۳۱ نفر نیز تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده‌اند.

حسن پیمانی، مدیرکل اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با بیان اینکه در نیمه اول سال تعداد ثبت نامی وام ازدواج در استان ۱۴ هزار و ۵۴۵ نفر گزارش شده است اظهار کرد: از این میزان ۶ هزار و ۶۵۶ مورد از متقاضیان تسهیلات خود را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده در مهرماه روند پرداخت‌ها رشد داشته باشد افزود: بنا شده صف وام ازدواج در دو بانک ملت و صادرات نیز در مهرماه به پایان برسد و دریافت تسهیلات به روزرسانی شود.

مدیرکل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در ادامه تاکید کرد: با این توضیحات وضعیت آمار پرداختی تسهیلات ازدواج در فصل پاییز قابل توجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تعداد ثبت‌نام‌کنندگان تسهیلات فرزندآوری نیز از ابتدای سال تا پایان شهریور در استان ۱۳ هزار و ۶۰۵ نفر بوده است تصریح کرد: ۶ هزار و ۲۳۱ نفر از این میزان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

پیمانی در پایان یادآور شد: طی جلسات برگزار شده اکیدا به پرداخت به موقع و تسهیلگ‌ری در حوزه تضامین در دستور کار قرار گرفته است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط