پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 02:51

کد خبر 665887

چهارشنبه 25 مهر 1403 - 22:04:14


امام‌جمعه تبریز: بازی تراکتور را در ورزشگاه می‌بینم


فارس/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به تماشای بازی تراکتور می‌رود.

حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان، سرهنگ حیدرپناه، معاون تربیت بدنی سپاه، سرهنگ عظیمی، رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان به همراه جمعی از معاونین و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان و پیشکسوتان ورزش استان با حجت الاسلام والمسلمین مطهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان گزارشی از وضعیت ورزش استان ارائه داد و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری در این دیدار گفت: خداوند متعال انسان را از دو بعد جسمانی و روحانی خلق کرده است و روح از عالی ترین مقامات خلقت است که در بند گل اسیر است.

بنابراین خداوند متعال به روح دستور داده است مراقب جسم باشد. جسم با وجود اینکه که کمترین ارزش را در خلقت دارد و قابل مقایسه با روح نیست، با این حال خداوند دستور داده است که از جسم مراقبت کند لذا در اسلام دستور داده شده است که به جسم رسیدگی شود. اگر جسم مریض باشد روح نیز دچار ناراحتی می شود و برای اینکه روح سالم داشته باشیم بایستی جسم سالم هم داشته باشیم.

ایشان خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلی علیه تراکتور نباشد تا این تیم موفق شود البته شایسته است که ورزشکاران بومی نیز در این تیم حضور داشته باشند. قطعا به ورزشگاه هم خواهم آمد و از نزدیک بازی تراکتور را مشاهده خواهم کرد.  ایشان همچنین با اشاره به وضعیت تیم ماشین سازی گفت: پیگیر احیای تیم قدیمی ماشین سازی هم خواهم بود و از طریق مدیران مس این موضوع هم پیگیری خواهیم کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط