پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 02:58

کد خبر 665897

چهارشنبه 25 مهر 1403 - 22:10:25


توقیف پنج خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در محورهای چهارمحال و بختیاری


ایسنا/ فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسایی و توقیف پنج دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان فلارد_لردگان خبر داد.

سردار حسین امجدیان، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان لردگان در ۷۲ ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی فلارد- لردگان به پنج دستگاه خودروی سواری شوتی پژو ۴۰۵ و سمند مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران جهت بررسی، خودروها را متوقف و در بازرسی از آن‌ها ۳۷۱ قلم انواع کالای قاچاق لوازم خانگی شامل جاروبرقی، قهوه‌ساز، ریش تراش،  آب میوه‌گیری و کارواش برقی و همچنین ۲۰ دستگاه ماینر ، پنج هزار و ۶۲۰ نخ سیگار، ۳۶۶ پاکت تنباکو و ۴۰۷ قوطی نوشیدنی خارجی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده از این خودروها را برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

امجدیان با اشاره به اینکه در این رابطه پنج متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای تأمین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط