پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 02:53

کد خبر 665908

چهارشنبه 25 مهر 1403 - 22:16:30


افتتاح ۳۰۸ میلیارد تومان پروژه ورزشی در خراسان جنوبی


مهر/ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ۳۰۸ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های ورزشی استان است که در یک سال گذشته افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

محمدعلی ربیعی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: طی یک سال گذشته پنج سالن ورزشی با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: همچنین در یک سال گذشته ۳۶ چمن مصنوعی با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در خراسان جنوبی افتتاح کردیم.

ربیعی ادامه داد: در مجموع ۳۰۸ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های ورزشی است که در یک سال گذشته افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: تعویض چمن مصنوعی مجموعه بزرگ ورزشی خاتم الانبیا نیز در حال انجام است که نصب آن در هفته آینده انجام می‌شود که این پروژه یکی از مطالبات مردم ما بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: نکته قابل توجه این است که از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی ما حدود ۹۹.۵ درصد آن جذب شده است.

ربیعی اظهار کرد: یکی از معضلات در استان ما مستهلک شدن اماکن ورزشی بوده است که برای رفع این مشکل ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما روشنایی زمین‌های مینی چمن روستایی است که در این زمینه اقداماتی را در دست اجرا داریم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط