پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 03:10

کد خبر 666005

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 00:26:52


نقاش معروف مسی را سورپرایز کرد!


ورزش 3/مسی قبل از بازگشت به میامی، از کلودیا پرز، هنرمند مشهور در زمینه فوتبال، یک هدیه ویژه دریافت کرد.نقاش معروف مسی را سورپرایز کرد! (عکس)

 این هدیه یک نقاشی از مسی و هالک، سگش، بود که توسط کلودیا پرز کشیده شده است. پرز به خاطر نقاشی‌هایش از فوتبالیست‌ها شناخته شده است و این بار تصویری از مسی و سگش را به او هدیه داد.

مسی پس از بازی درخشانش مقابل بولیوی که با هت‌تریک او همراه بود، این هدیه را دریافت کرد. او در این بازی که در ورزشگاه مونومنتال برگزار شد، سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. پس از این بازی، مسی با نقاشی‌ای که پرز به او هدیه داده بود، عکس گرفت و از او بابت هدیه‌اش تشکر کرد.

کلودیا پرز پیش از این نیز به بازیکنان دیگری مانند خوان رومن ریکلمه از بوکا جونیورز نقاشی‌هایی هدیه داده بود. او در مصاحبه‌ای گفت که فوتبال برای او یک چالش و یک عشق است و به همین دلیل به نقاشی کشیدن از بازیکنان فوتبال می‌پردازد.

این هدیه برای مسی و خانواده‌اش که در میامی زندگی می‌کنند، بسیار خاص بود و او با خوشحالی این نقاشی را پذیرفت. این نقاشی نشان‌دهنده ارتباط عمیق مسی با هالک است که همچنان در بارسلونا زندگی می‌کند. مسی در مصاحبه‌ای گفته بود که هالک به دلیل سن بالا در بارسلونا مانده است و او همچنان به این حیوان خانگی علاقه زیادی دارد.




پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط