پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 03:07

کد خبر 666016

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 00:53:06


مدافع ملی‌پوش النصر به بازی استقلال رسید


ورزش 3/روزنامه الریاضیة عربستان خبر داد که سلطان الغنام، مدافع ملی‌پوش النصر از دیدار با استقلال به میادین باز خواهد گشت.مدافع ملی‌پوش النصر به بازی استقلال رسید

استقلال که فردا باید در دیداری از هفته هشتم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن برود، در ادامه و در مسابقه‌ای حساس، با النصر روبرو خواهد شد. روزنامه الریاضیة نیز در خبری اعلام کرده که مدافع ملی پوش النصر به بازی با استقلال می‌رسد.

الریاضیة نوشته است: سلطان الغنام، مدافع راست تیم فوتبال النصر، به طور قطع در دیدار تیمش برابر الشباب در روز جمعه آینده، در چارچوب هفته هفتم از لیگ روشن عربستان غایب خواهد بود. این خبر را منابع اختصاصی به "الریاضیة" گزارش داده‌اند. این منابع پیش‌بینی می‌کنند که بازگشت این مدافع ملی‌پوش به میادین، در دیدار مقابل استقلال ایران در روز سه‌شنبه آینده، در مرحله سوم لیگ نخبگان آسیا خواهد بود. در این مدت، استفانو پیولی، مربی ایتالیایی تیم، بر روی نواف بوشل به عنوان جانشین الغنام برای دیدار برابر الشباب حساب کرده است.

"الریاضیة" دوشنبه گذشته اعلام کرد که تیم پزشکی النصر ترجیح می‌دهد ریسک نکند و الغنام را در بازی مقابل الشباب به میدان نفرستد. مدافع ملی‌پوش النصر، روز دوشنبه مرحله نهایی برنامه توان‌بخشی خود را آغاز کرد. او پس از انجام یک جلسه درمانی کوتاه بلافاصله پس از رسیدن به باشگاه، به انجام تست‌های فیزیکی و بدنی و تعدادی از تمرینات ساده فوتبال پرداخت. الغنام (۳۰ ساله) در بازی که تیمش با نتیجه ۳-۰ العروبه را در چارچوب هفته ششم لیگ شکست داد، مصدوم شد. این مصدومیت در مفصل پای چپ او رخ داد و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از آغاز بازی به او آسیب رساند.

الغنام در ۱۱ بازی این فصل برای النصر به میدان رفته و در این مدت یک گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده است. همچنین منابع الریاضیة ذکر کرده‌اند که سادیو مانه، مهاجم سنگالی تیم، دوشنبه به تمرینات گروهی النصر پیوسته است.

انتظار می‌رود که کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی، همراه با آیمریک لاپورت اسپانیایی، عبدالرحمن غریب، ایمن یحیی، علی لاجامی، محمد مران، راغد النجار و عبدالله الخیبری، پس از بازگشت از ماموریت‌های ملی خود، روز پنج‌شنبه به تمرینات گروهی تیم اضافه شوند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط