پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 12:02

کد خبر 666198

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 10:32:00


دستگیری فروشندگان مواد مخدر مجازی در پایتخت


ایرنا/ رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری سه نفر از فروشندگان مواد مخدر در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در این خصوص اظهار کرد: طی رصد و پایش فضای مجازی توسط افسران سایبری پلیس فتا مشخص شد تعداد زیادی صفحه مجازی اقدام به تبلیغ فروش انواع مواد مخدر و انواع قرص های روانگردان می‌کنند.
وی افزود: کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده تعداد ۱۰ صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند، شناسایی شد.
معظمی گودرزی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از این صفحات کلاهبردار بودند و پس از دریافت وجه دیگر پاسخ خریداران را نمی‌دادند، تاکید کرد: کارآگاهان سایبری پلیس فتای پایتخت با بهره‌گیری از روش های علمی مجرمین را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی آنها و پس از تشریفات قضایی متهمین در یکی از مناطق جنوب تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت عنوان کرد: در این طرح که با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ انجام شد بیش از ۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان کشف و تمامی صفحات مجرمانه که اقدام به تبلیغ و توزیع مواد مخدر کرده بودند، مسدود شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط