پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 15:04

کد خبر 666300

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 10:51:53


اعزام تیم تکواندوی زنجان به مسابقات قهرمانی کشور


باشگاه خبرنگاران/ تیم تکواندوی خردسالان و نونهالان استان زنجان در ۲ گروه پسران و دختران روز پنجشنبه به مسابقات قهرمانی منطقه یک کشور اعزام شد.

سومین دوره مسابقات قهرمانی منطقه یک کشور، تحت عنوان "گرامیداشت هفته تربیت بدنی" با حضور ۶ تیم به میزبانی آذربایجان غربی، در شهرستان ارومیه برگزار می‌شود.
این رویداد در ۲ گروه پسران و دختران و نیز در رده سنی خردسالان و نونهالان کشور طی روزهای ۲۷ و ۲۸ مهرماه سال جاری پیگیری خواهد شد که تیم هیات تکواندو استان زنجان نیز در این رقابت‌ها حضور دارد.
کادر تیم‌های استان در این رقابت ها در بخش خردسالان پسر شامل هاتف نعمتی، سجاد علوی، علی بسطامخانی، مجید امیری و علیرضا علوی و در بخش خردسالان دختر شامل الهه عاشری، سما برجی، زهرا موسوی و پروانه کماری است.
همچنین در رده سنی نونهالان پسر نیز محمد عباسی، محمد علوی، علی پیری و امیرسینا بختیاری و در بخش نونهالان دختر نیز ناهید شامی، نیلوفر بیگدلی، فرزانه آقامحمدلو و حدیثه ایده‌لویی به ترتیب به عنوان سرپرست، سرمربی و مربی ایفای نقش می کنند.
هم اکنون بیش از ۲۴ هزار ورزشکار، ۲۴۵ مربی و ۱۲۰ داور در رشته تکواندو فعالیت دارند و برای روزهای بهتر و آینده درخشان‌تر این رشته ورزشی در استان تلاش می‌کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط