پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 14:51

کد خبر 666466

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 12:46:57


استقلال خوزستان و پیروانی به‌هم رسیدند؛ VAR هم به غدیر رسید


ایسنا/ استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

هفته هشتم لیگ برتر از امروز، ۲۶ مهرماه آغاز می‌شود که استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای مس رفسنجان است. استقلالی ها که در ۷ هفته گذشته به شش امتیاز دست پیدا کرده اند و اکنون در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند، به دنبال دومین برد این فصل خود هستند تا به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهند.

سرمربی استقلال هم که پیش بینی یک بازی سخت را برای تیمش مقابل مس دارد، امیدوار است در نهایت نتیجه خوبی برای تیمش رقم بخورد. او حتی امیدوار است سریال‌ گلزنی مهاجمان تیمش هرچه سریع‌تر اتفاق بیفتد. 

در آن سوی میدان نیز مس رفسنجان در حالی به اهواز آمده است که طی روزهای گذشته نویدکیا از سمت خود استعفا کرد و اکنون پیروانی مربی سابق استقلال خوزستان و دستیار این فصل نویدکیا، مسئولیت فنی این تیم را عهده دار شده است.

پیروانی تیمش را آماده بازی امروز با استقلال می‌داند و امیدوار است که تیمش دست خالی اهواز را ترک نکند. مس اکنون با  ۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

از نکات قابل توجه این بازی نیز این است که در نهایت  VAR هم به ورزشگاه غدیر اهواز رسید و دیدار استقلال خوزستان و مس رفسنجان با حضور کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط