پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 15:02

کد خبر 666468

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 13:23:00


هشدار دادستان ارومیه به محکومان متواری


فارس/ دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌ غربی گفت: تا یک ماه آینده فرصت خوبی است محکومین متواری از اجرای حکم و غایبین از مرخصی و تسهیلات قانونی زندان‌ها به هر نحو خود معرف و یا همکاری وثیقه‌گذاران برای اجرای احکام مراجعه نمایند.

حسین مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: تا یک ماه آینده فرصت خوبی است محکومین متواری از اجرای حکم و غایبین از مرخصی و تسهیلات قانونی زندان‌ها به هر نحو خود معرف و یا همکاری وثیقه‌گذاران برای اجرای احکام مراجعه نمایند.
وی گفت: با آمادگی و هوشیاری بر اساس فهرست‌های احصای شده یک ماه آینده نسبت به دستگیری مجرمین متواری اقدام و پرونده محکومیت آنها در اجرای احکام تعیین تکلیف شود.
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر از همکاری مسئولان زندان در پایش دائمی غایبین و اقدامات خوب در جهت کاهش آمار تصریح کرد: از پلیس‌های تخصصی استان به‌خصوص مواد مخدر، امنیت اخلاقی، آگاهی و پیشگیری در کاهش آمار محکومین متواری و تعداد بالای دستگیری‌ها در 6 ماهه اول سپاسگزاریم و همچنان به اشراف اطلاعاتی و هوشیاری در جلب محکومین به توان انتظامی مقتدر نیاز داریم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط