پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 21:54

کد خبر 666742

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 17:20:00


صنعت استان قم با کمبود نیروی کار مواجه است


مهر/ نماینده مردم قم در مجلس گفت: کمبود نیروی کار از جمله مشکلات بخش صنعت در استان قم است و این امر تبعاتی را برای استان و بخش صنعتی به وجود می‌آورد.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس ظهر پنجشنبه در آئین گرامیداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت که سالن همایش مدرسه علمیه امام کاظم علیه‌السلام برگزار شد، اظهار کرد: کشور امروز با مشکل جدی در عرصه اقتصادی و صنعت مواجه است و مسئولان باید به این مسئله اهتمام داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت باید نقش خود بهتر ایفا کند و عملکرد نهادهای اقتصادی بایستی ارزیابی شوند.

وی ادامه داد: امروز رقابت ناعادلانه‌ای میان بخش خصوصی و نهادهای اقتصادی وجود دارد و این مساله موجب ایجاد مشکلاتی در حوزه اقتصاد شده است.

حجت الاسلام ذوالنوری ابراز کرد: متأسفانه دولت بر بانک‌های خصوصی نظارت لازم را ندارد و این امر موجب کاهش ارزش افزوده داخلی می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز با توجه به تأمین انرژی برق بایستی به انرژی‌های تجدید پذیر رو بیاوریم و از این ظرفیت در تأمین برق بخش صنعت بهره برده شود.

وی عنوان کرد: از جمله مشکلات بخش صنعت در استان قم، کمبود نیروی کار است و این امر تبعاتی را برای استان و بخش صنعتی به وجود می‌آورد.

حجت الاسلام ذوالنوری خاطرنشان کرد: ما با ورود ماشین آلات و خودرو به کشور مخالف نیستیم ضمن اینکه این سیاست‌های انقباضی اشتباه موجب ایجاد اشکالاتی در بخش صنعت می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط