پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 21:09

کد خبر 666794

جمعه 27 مهر 1403 - 11:01:00


قیمت ام جی های وارداتی اعلام شد


/ شرکت فردا موتورز به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش ام جی ( MG ) در دور جدید واردات، قیمت نهایی ام جی های وارداتی را پس از تایید سازمان حمایت اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری ، چندی پیش شرکت فردا موتورز در سامانه وارداتی ها ام جی GT و ام جی ۵ را به فروش رساند. حال با نزدیک شدن به موعد تحویل این خودرو، قیمت ام جی های وارداتی پس از تایید سازمان حمایت مشخص شده است. ام جی GT قیمت تمام شده یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان را برای مشتریان سامانه دارد. ام جی ۵ هم با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان به دست خریداران خواهد رسید.
 
بر اساس اسناد گمرکی موجود، چندین محموله از ام جی های وارداتی فردا موتورز به خاک کشور رسیده اند. همچنین فردا موتورز برنامه دارد تا در کنار ادامه عرضه ام جی GT و ۵، فروش ام جی ۴ و سایبر اِستر را هم آغاز کند. از سویی مدیران ارشد این شرکت خصوصی در نمایشگاه خودرو تبریز اعلام کردند که محموله جدید جیلی آزکارا در راه ایران است و بزودی فروش این کراس اوور دو دیفرانسیل و مید هایبرید هم آغاز خواهد شد.

ام جی ۵ مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که توانایی تولید ۱۱۸ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن متر دارد، و این موتور به یک جعبه دنده CVT متصل می شود و قدرت به چرخ های جلو می رسد. این خودروی وارداتی به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، استارت دکمه ای، سانروف برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، تریم داخلی چرم مصنوعی، اپل کارپلی، اندروید اتو، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فناوری LED چراغ ها، تهویه الکتریکی، آینه تاشو برقی، صندلی های برقی جلو، گرمکن صندلی های جلو، فرمان کمکی برقی و… مجهز است.

ام جی GT وارداتی مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژر مجهز به سیستم پاشش مستقیم سوخت است که توانایی تولید ۱۷۳ و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است، گیربکس خودرو نیز از نوع دوکلاچه تر و ۷ سرعته اتوماتیک است. ام جی GT به ۶ کیسه های هوای ده نقطه ای، رادار خط خوان، اخطار برخورد از جلو، سامانه کنترل پایداری، اتوهلد، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، شیفتر پشت فرمان، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک و… مجهز است.

ویدیوی معرفی ام جی ۵ وارداتی فردا موتورز

ویدیوی معرفی ام جی GT وارداتی فردا موتورز


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط