جمعه 27 مهر 1403 - 01:24

کد خبر 666813

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 19:38:07


بازگشت بانوان اراکی به ورزشگاه


ورزش 3/تیم فوتبال آلومینیوم که در 6 ماه گذشته نتوانسته بود از حمایت بانوان اراکی در مسابقات خانگی خود بهره ببرد و از این مهم محروم شده بود، دوباره شرایط میزبانی از آنها را به دست آورد.
باشگاه آلومینیوم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به اطلاع می‌رساند با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم توسط باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط، هواداران خانم می‌توانند در دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک حضور پیدا کنند.»
آلومینیوم اراک که نخستین تیم فصل گذشته لیگ برتر به‌عنوان میزبان هواداران خانم در مسابقات خانگی بود، به دلیل اتفاقات دیدار فروردین‌ماه امسال مقابل استقلال در اراک که سید حسین حسینی را هم با دردسر مواجه کرد، نتوانست از بانوان تماشاگر بهره ببرد که دوباره این مجوز را گرفته است.

با این شرایط، بانوان اراکی پس از 6 ماه دوباره مجوز بازگشت به ورزشگاه را به دست آوردند و می‌توانند شاگردان سید مجتبی حسینی را در مسابقه آینده مقابل فولاد خوزستان حمایت کنند.
گفتنی است، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد در چارچوب هفته هشتم لیگ‌برتر از ساعت 18:15 روز یکشنبه، بیست و نهم مهرماه در اراک برگزار می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط