جمعه 27 مهر 1403 - 13:54

کد خبر 666998

جمعه 27 مهر 1403 - 08:39:40


تاریخ معرفی وان پلاس OxygenOS 15 مشخص شد


ترنجی/ وان پلاس به‌تازگی تأیید کرده است که OxygenOS 15 مبتنی‌بر اندروید 15 را در تاریخ 24 اکتبر/3 آبان معرفی خواهد کرد. این شرکت نسخه بتا اندروید 15 را برای OnePlus 12 و OnePlus Open در ماه می منتشر کرد. اوپو به‌عنوان برند مادر وان پلاس نیز، اوایل امروز ColorOS 15 را در چین معرفی کرد.

تاریخ معرفی وان پلاس OxygenOS 15
وان پلاس بیان می‌کند که OxygenOS 15 از تحقیقات گسترده این شرکت و بینش عمیق کاربران برای ایجاد نسل جدیدی از نرم‌افزار استفاده می‌کند که روح نمادین Never Settle را تجسم می‌دهد.

این رابط کاربری همچنین نوید یک تجربه سریع و روان پیشرو در صنعت، ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی و سبک طراحی یکپارچه را می‌دهد که شخصیت OnePlus را برجسته می‌کند و سریع‌ترین و کاربرپسندترین OxygenOS تاکنون خواهد بود.

OxygenOS 15 از فناوری الگوریتم نرم‌افزار پیشرو در صنعت استفاده کرده و به‌طور خلاقانه انیمیشن‌های زیربنایی پلتفرم اندروید را بازسازی می‌کند تا به یک جلوه انیمیشنی بی‌سابقه روان دست یابد.


وان پلاس OxygenOS 15

OxygenOS 15 همچنین طرح‌های تازه‌ای را ارائه می‌کند تا سبک بصری منحصربه‌فردی را ارائه دهد که فردیت OnePlus را برجسته می‌کند و به‌طور یکپارچه سبک لذت‌بخش این برند را ادغام می‌کند. با ارتباط نزدیک با کاربران جامعه، نسخه جدید رابط کاربری وان پلاس همچنین ویژگی‌های شگفت‌انگیزی را به‌همراه خواهد داشت که سناریوهای مولتی‌تسکینگ را تقویت می‌کند.

OxygenOS 15 همچنین آخرین ویژگی‌های هوش مصنوعی OnePlus را با هدف توانمندسازی کاربران با فناوری پیشرفته ارائه می‌کند. این شرکت اضافه کرد که این ویژگی‌ها در چندین سناریو مشترک طراحی شده‌اند تا بهره‌وری و خلاقیت را به حداکثر برسانند و زندگی را برای هر کاربری آسان‌تر کنند.

به‌طور طبیعی، ما انتظار داریم که گوشی‌های آینده این شرکت با رابط کاربری جدید به بازار عرضه شوند. OnePlus 13 در اواخر این ماه با این نسخه به بازار راه می‌یابد.

نظر شما درباره رابط کاربری OxygenOS 15 چیست؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط