جمعه 27 مهر 1403 - 13:44

کد خبر 667000

جمعه 27 مهر 1403 - 08:55:00


چت‌بات ChatGPT وارد ویندوز شد


زومیت/ نسخه‌ی اولیه‌ی ChatGPT برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شد.

OpenAI اعلام کرد که انتشار پیش‌نمایش نسخه‌ی اختصاصی چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT برای ویندوز را آغاز کرده است.

نرم‌افزار ChatGPT که درحال‌حاضر فقط برای کاربران ChatGPT Plus دردسترس قرار می‌گیرد، نسخه‌ی اولیه‌ای محسوب می‌شود که براساس گفته‌ی OpenAI، پس‌از یک «تجربه‌ی کامل» در اواخر سال جاری میلادی ارائه خواهد شد.

OpenAI می‌نویسد: «می‌توانید با نرم‌افزار دسکتاپ ChatGPT درباره‌ی فایل‌ها و عکس‌ها صحبت کنید. این نرم‌افزار، جدیدترین بهبودهای مدل هوش مصنوعی OpenAI را برای شما به‌ارمغان می‌آورد؛ از جمله دسترسی به OpenAI o1-preview، جدیدترین و هوشمندترین مدل ما.»

نرم‌افزار ChatGPT برای ویندوز می‌تواند روی اکثر کامپیوترهای مجهزبه ویندوز ۱۰ اجرا شود، اما درحال‌حاضر محدودیت‌هایی نسبت‌به سایر نسخه‌های ChatGPT دارد. به‌عنوان مثال، هنوز از دستورات صوتی و حالت Advanced Voice Mode پشتیبانی نمی‌کند و برخی از ادغام‌ها با GPT Store فعال نیستند.

همانند نسخه‌ی ChatGPT برای macOS، نسخه‌ی ویندوزی این چت‌بات به کاربر امکان می‌دهد که آن را به‌صورت پنجره‌ی کوچکی در کنار سایر نرم‌افزارها در حین کار قرار دهد. علاوه‌بر این، امکان بارگذاری فایل‌ها و عکس‌ها در داخل نرم‌افزار، خلاصه‌سازی اسناد متنی و ساخت عکس با هوش مصنوعی از طریق DALL-E 3 نیز وجود دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط