جمعه 27 مهر 1403 - 14:52

کد خبر 667081

جمعه 27 مهر 1403 - 10:49:03


قالیباف: رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد


ایسنا/ رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ایران به شرارت‌های رژیم صهیونیستی پاسخ نمی‌داد، این رژیم به تجاوزگری‌های خود ادامه می‌داد.

به گزارش ایسنا، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت انجام عملیات «وعده صادق ۲»، بر لزوم توقف حملات رژیم صهیونیستی به لبنان تاکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی به روزنامه فیگارو چاپ فرانسه گفته ایران آماده مذاکره با پاریس درباره آتش‌بس در لبنان است.

این مصاحبه در حاشیه اجلاس اتحادیه بین‌المجالس جهانی در ژنو سوئیس انجام و شامگاه پنجشنبه منتشر شده است.


قالیباف همچنین در پاسخ به سوالی درباره عملیات وعده صادق ۲ که در آن پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت، گفت: تاریخ به ما آموخته که رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با برشمردن تجاوزات نظامی رژیم صیونیستی تصریح کرد: این رژیم به نمایندگی دیپلماتیک ما در سوریه حمله کرد و شماری از مقامات بلندپایه ایرانی را به شهادت رساند. به‌رغم پاسخ ما در عملیات وعده صادق، این رژیم اسماعیل هنیه را در حالی‌که میهمان ما در یک مراسم رسمی بود، در تهران ترور کرد.

قالیباف تاکید کرد: اگر پاسخ نمی‌دادیم، رژیم صهیونیستی به حمله به ما ادامه می‌داد.

قالیباف طی حضور در ژنو از پارلمان‌های جهان خواست اقدام عملیاتی علیه جنایات رژیم صهیونیستی انجام دهند و مسیری امن برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به مناطق جنگ زده لبنان و غزه باز کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از حضور در ژنو، سفر یک‌ روزه‌ای را به بیروت داشت و از مناطقی که رژیم صهیونیستی آن‌ها را هدف قرار داده بود، بازدید کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط