جمعه 27 مهر 1403 - 13:56

کد خبر 667146

جمعه 27 مهر 1403 - 12:12:27


وضعیت نامطلوب زیرساخت‌های ورزشی در بویراحمد از زبان نماینده مجلس


ایرنا/ نماینده بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود محسوس زیرساخت‌های ورزشی شهرستان بویراحمد گفت: با این وضع و رویکرد موجود نمی‌توان انتظار توسعه و شکوفایی استعدادهای ورزشی در استان را داشت.

محمد بهرامی، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در دیدار با بازیکنان نماینده یاسوج در لیگ امیدهای کشور با یادآوری استعدادهای جوانان این خطه تاکید کرد: به منظور درخشش بیشتر ورزشکاران شهرستان بویراحمد در عرصه‌های ملی و منطقه‌ای نیاز است برای افزایش امکانات تلاش بیشتری صورت گیرد.
بهرامی به حضور تیم فوتبال امید یاسوج در لیگ امیدهای کشور اشاره کرد و افزود: افزایش امکانات مورد نیاز این تیم نسل آینده ساز را به تلاش بیشتر برای افتخارآفرینی دلگرم تر می کند.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با یادآوری گلایه های برخی هیات های ورزشی درباره نبودن امکانات و اعتبار برای اعزام تیم ها به مسابقات ملی و منطقه ای خاطرنشان کرد:برای تحقق مطالبات برزمین مانده جامعه ورزش باید چاره ای اندیشیده شود.‌
وی ورزش را زیرساخت پرورش نسلی سالم،پویا و به دور از از آسیب های اجتماعی خواند و از مسوولان خواست در خصوص نواقص امکانات ورزشی شهرستان بویراحمد اقدام های لازم صورت گیرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط