جمعه 27 مهر 1403 - 14:59

کد خبر 667179

جمعه 27 مهر 1403 - 12:40:19


وانت‌بارهای میوه‌فروش اردبیل ساماندهی شدند


ایرنا/ ۷۵۷ وانت‌بار میوه‌فروش سیار فعال در کنار خیابان‌های شهر اردبیل با اقدام هماهنگ شهرداری، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان در ۴۶ نقطه محله‌های مختلف شهر ساماندهی و مستقر شدند.

ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش سیار فعال در کنار خیابان های شهر اردبیل که جزو مطالبات چندین ساله مردم این شهر بود، پس از ماه‌ها کار کارشناسی و هماهنگی لازم، از شنبه هفته جاری آغاز شده و در طول این هفته رضایت مردم و نیز تسهیل در تردد خودروی شهروندان در خیابان‌ها را به دنبال داشته است.
فروش میوه توسط وانت‌بارهای سیار در کنار خیابان‌های شهر اردبیل چندین سال است که جریان دارد و به علت استقبال مردم از خدمات آنها به علت ارزان و در دسترس بودن خرید میوه مورد نیاز، جمع آوری و ساماندهی آنها طی چند سال گذشته از طرح مساله توسط چند مقام مسئول شهری فراتر نرفت ولی شهردار اردبیل با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل عزم خود را برای ساماندهی آنها جزم کرده و پس از ماه‌ها هماهنگی، این اقدام را آغاز کرد.
شهردار اردبیل در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز اجرای طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش از ابتدای هفته جاری و استقرار ۷۵۷ نفر از آنها در ۴۶ نقطه مشخص در محلات مختلف شهر اردبیل گفت: این اقدام که نقش تعیین کننده ای در تسهیل ترافیک شهری دارد، بعد از تامین زیرساخت‌ها عملیاتی و اجرا شد.

محمود صفری اظهار کرد: با اجرای این طرح، محل‌های استقرار جدید هر کدام از وانت‌بارهای میوه‌فروش سیار فعال در کنار خیابان های شهر اردبیل در مکان‌های مناسب و با توزیع محله ها و دسترسی آسان شهروندان تعیین شده است.
وی افزود: پیش از اجرای این طرح، ۷۵۷ وانت‌بار میوه‌فروش کنار خیابان در راستای ساماندهی فعالیت آنها مورد پایش و پذیرش قرار گرفتند و بعد از قرعه‌کشی، محل‌های ثابت استقرار به آنها اعلام شد.
شهردار اردبیل اضافه کرد: وانت بارهای میوه‌فروش، در کنار آسیب به سیمای شهر منجر به ایجاد ترافیک و بی‌نظمی در محیط شهری اردبیل شده بودند و ساماندهی آنها جزو مطالبات جدی مردم بود که این کار با همکاری دادستانی‌، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی آغاز شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط