جمعه 27 مهر 1403 - 16:54

کد خبر 667272

جمعه 27 مهر 1403 - 14:26:12


امام جمعه دزفول: امت اسلام برای مقابله با استکبار ید واحد شود


ایرنا/ امام جمعه دزفول با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین و لبنان گفت: همه امت اسلام باید برای مقابله با استکبار ید واحد شود. 

حجت‌الاسلام مسعود بهرام‌پور، امام جمعه دزفول در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر دزفول اظهار داشت: ممکن است امکانات دشمن پیشرفته باشد ولی در دفاع مقدس دیدیم امکانات صدام نتوانست رژیم بعث را پیروز کند.
وی ادامه داد: امروز دشمنان با تمام توان وارد عمل شده‌اند و مسلمانان نیز باید با تمام توان مقابل دشمن صف آرایی کنند و با حضور، اتحاد، تلاش و حمایت خود در این جهاد مقدس با مال و جان خود شرکت کنند.
حجت الاسلام بهرام پور بیان کرد: نه ما مرد تسلیم هستیم و نه آنها دست از سلطه بر می‌دارند لذا باید وارد صحنه شویم؛ مردم فلسطین و غزه کوتاه نخواهند آمد و اگر ما از آنها حمایت نکنیم کشته می‌شوند و فردا نوبت ما است.

یحیی سنوار هیمنه اسراییل را در هم شکست
حجت‌الاسلام بهرام پور با تبریک شهادت یحیی سنوار فرمانده حماس گفت: این مجاهد در مبارزه آخر خود طوفان الاقصی را فرماندهی کرد و هیمنه این رژیم را در دنیا شکست.
وی ادامه داد: گروه حماس با تعدادی رزمنده و با امکاناتی محدود اسراییل را وارد یک مرحله جدید کرد که این رژیم بعد از یک سال نه تنها نتوانسته حماس را شکست دهد بلکه خشم و غضب ملت‌ها را با کشتار زنان و کودکان متوجه خود کرده است.
وی افزود: آمریکا بداند ما به وعده خدا اعتماد داریم و می‌دانیم شما نمایندگان ابلیس هستید؛ جنگ بین حق و باطل از اول خلقت انسان آغاز شده و به طور قطع در این جنگ پیروزی از آن حق است و ملت ایران دشمن را شکست می‌دهد.
امام جمعه دزفول گفت: روزی که دشمن بخواهد جنگ را علیه ملت ایران آغاز کند نخستین جایی که به آنها ضربه خواهیم زد در خاک آمریکا است و در آن روز نفت بر همه کشورهای استکبار جهانی بسته خواهد شد و مجبورند خواری و ذلت را در کشورهای خود ببینید و تحمل کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط