جمعه 27 مهر 1403 - 18:59

کد خبر 667278

جمعه 27 مهر 1403 - 14:33:38


امام جمعه یزد: هدف دشمن، امیدزدایی در میان مردم است


ایرنا/ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمن برای امیدزدایی در بین مردم و جوانان تلاش دارد، گفت: تقویت امید در جامعه باید محور حرکت مسئولان باشد و آن را همواره در دستور کار خود قرار دهند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته این شهر اظهار کرد: برای خنثی کردن توطئه فرهنگی و اقتصادی دشمنان باید مدیران با کار و جهاد دینی و انقلابی موجب تقویت امید در کشور شوند.
امام جمعه یزد به قضایای لبنان و فلسطین و حمله نظامی علیه مردم در این مناطق اشاره کرد و گفت: مسلمین و آزادیخواهان جهان باید به یاری مردم ستمدیده بشتابند.
ناصری تاکید کرد: دشمن شناسی، جزو موضوعات مهم دیگری است که باید در کنار داشتن بصیرت همیشه در نگاه و عمل مردم و مسئولان باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان به اهمیت رسیدگی به مشکلات اقتصادی و حل معیشت مردم و همچنین به ضرورت خودکفایی در کشاورزی تاکید کرد.

همچنین امام‌جمعه بخش مرکزی یزد گفت: مسئله اتباع یکی از مواردی است که امروزه بسیار ضرورت یافته است و باید سروسامان یابد.
حجت‌الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در محل محمدآباد با اشاره به تقوا اظهار کرد: سه عامل برای رستگاری وجود دارد که یکی از این عوامل تقوا است که این مهم نیز عبارت است از خویشتن‌داری، ترمز نفس، مصون‌سازی، جهاد نفس و ارتقای وسیله است.
وی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته پس از بیان روایتی اخلاقی به معرفی شانزدهمین استاندار یزد اشاره کرد و افزود: تمام استانداران در این مسیر تلاش کردند و زحمات آن‌ها قابل‌تشکر است.
امام‌جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: یکی از استاندارانی که در مسیر خدمت تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم یزد به کاربرد، آخرین استاندار یزد مهران فاطمی بود که دوست و دشمن و حتی دولتمردان به عملکرد خوب ایشان در این مدت اذعان کردند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط