جمعه 27 مهر 1403 - 19:56

کد خبر 667331

جمعه 27 مهر 1403 - 15:29:00


تاریخ بشریت نظیر جنایات رژیم اشغالگر قدس را ندیده است


ایرنا/ امام جمعه موقت همدان گفت: تاریخ بشریت نظیر جنایات رژیم نسل کش و کودک کش اشغالگرقدس را به خود ندیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن فاضلیان، در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان که در حسینیه امام خمینی‌(ره) برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا و اسراییل در حال نابود شدن هستند و هم‌اکنون خفت و خاری آن‌ها را همگان مشاهده می‌کنند.
وی بیان کرد: دشمن صهیونیسم به کوچک و بزرگ و حتی آوارگان رحم نمی‌کند و کودک کشی این رژیم غاصب هیچ گاه فراموش نخواهد شد.
حجت‌الاسلام فاضلیان اضافه کرد: مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس، مدافعان حرم، مجاهدان حماس و عزه و حزب الله و در راس آن‌ها سیدحسن نصرالله خاص است که با پوشیدن لباس تقوی، علیه ظلم و ستم جهاد کردند و جایگاه این شهدای گرانقدر بهشت است.
وی با قدردانی از پاسخ کوبنده کشورمان به تجاوز صهیونیست‌ها گفت: دلاورمردان کشورمان فقط تاسیسات نظامی آن‌ها را هدف قرار دادند در حالیکه رژیم غاصب به کودک کشی می‌پردازد.
خطیب جمعه موقت همدان به حضور میلیونی مردم در نماز جمعه تاریخی به امامت مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: جمله نصر را شاهد بودیم و حضور باشکوه مردم با غسل جهاد، وفاداری ملت به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر ثابت کرد.
وی خواستار کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت، لبنان و غزه شد و افزود: در جنگ ۳۳ روزه هم شهید قاسم سلیمانی با ذکر یا زهرا به پیروزی رسید و اکنون نیز با همین معنویت و ارتباط به ساحت مقدس حضرت فاطمه (س) این پیروزی را به دست خواهیم آورد.
در حاشیه نماز جمعه امروز همدان میز خدمت توسط برخی دستگاه‌های اجرایی برپا شد.
همچنین در گرامیداشت هفته تربیت بدنی، میز پاسخگویی به مراجعه کنندگان در حوزه‌های مختلف ورزش انجام شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط