جمعه 27 مهر 1403 - 19:58

کد خبر 667339

جمعه 27 مهر 1403 - 15:40:00


شهادت حِماسی سنوار دروغ‌های اسرائیل را برملا کرد


ایرنا/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه شهادت حماسی یحیی سنوار دروغ‌های اسرائیل را برملا کرد، گفت: اسرائیل مدعی بود او در تونل‌ها زندگی می‌کند و اسرای اسرائیلی را برای خود سپر کرده است اما معلوم شد در بدون هرگونه سپر در میدان نبرد بوده است و مشخص شد سنوار عاشق شهادت است.

آیت‌الله سیدحسن عاملی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل با بیان اینکه شجاعت و درایت حزب‌‌الله باعث شده اسرائیل به فکر آتش بس در غزه باشد، اظهار کرد: با حملات جدید حزب‌الله هم تلفات اسرائیل بالا رفت و هم شهرهای خاص بمباران شد و هم هر لحظه آژیر حمله شروع می‌شود و باید جمعیت میلیونی به پناهگاه‌ها بروند در حالی که پناهگاه به حد کافی نیست و اعتراض اسرائیلی‌ها بالا رفت و نتانیاهو جز توقف جنگ در غزه که شرط حزب‌الله است چاره دیگری ندارد.
وی با بیان اینکه اسرائیل و آمریکا می‌خواهند آتش بس آبرومندانه باشد، ادامه داد: از دید آنها آتش بس زمانی آبرومندانه است که دو هدف نتانیاهو از جنگ محقق شود اول محو حماس و دوم بازگشت گروگان‌ها.
امام جمعه اردببل افزود: آنها با ادعای ترور سنوار همه جا را پر کرده اند که ترور سنوار مساوی با محو شدن حماس است پس به هدف اول رسیدیم و حالا از دیروز آمریکا و اسرائیل همه جا را پر کردند که حالا وقت مذاکره و آزادی اسراست تا هدف دوم تامین شود تا حال نتانیاهو و آمریکا زیر بار مذاکره نمی رفتند هرچه می‌گفتند فریب و نفاق بود ولی فشار حزب الله آنها را مستاصل کرده و دنبال مذاکره و آزادی اسرا هستند.
آیت الله عاملی اضافه کرد: با شهادت سنوار سردمداران آمریکایی که در ماجرای غزه بی‌آبرو شده‌اند مدام تکرار می‌کنند که گروگان‌ها سریعاً باید آزاد شوند هم اسرائیل و هم آمریکا امیدواری می‌کنند که گروگان‌ها با مرگ سنوار به زودی آزاد می‌شوند و جنگ تمام می‌شود این تفکر آنها توهم محض است چون حماس هیچ وقت بدون دو شرط گروگان‌ها را آزاد نمی‌کند چه سنوار باشد و چه نباشد و آن خروج ارتش خون ریز اسرائیل از غزه و آزادی هزاران اسرای فلسطینی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: توقف جنگ در منطقه به یک اراده ساده بسته است و آن اراده اسرائیل برای توقف جنگ در غزه است. پس اگر جنگ ادامه پیدا می‌کند علت آن فقط و فقط اسرائیل است نه کشور دیگر.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط