جمعه 27 مهر 1403 - 19:53

کد خبر 667344

جمعه 27 مهر 1403 - 15:43:59


یک سایت پروازی ورزش در الموت قزوین افتتاح شد


ایرنا/ سایت پروازی پاراگلایدر با عنوان شهید بابایی با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد ریال با حضور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در رودبار الموت غربی واقع در استان قزوین افتتاح و به بهره برداری رسید.

عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان قزوین روز جمعه در مراسم افتتاح این سایت که با حضور ناطق نوری، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی همراه بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه در استان قزوین خلبانان زیادی در رشته ورزشی پاراگلایدر حضور دارند و پیش از این به دلیل نبود امکانات مناسب این رشته ورزشی به صورت پراکنده فعالیت می‌کردند، به احداث سایت پروازی به صورت رسمی بیش از پیش نیاز داشتیم.
وی اضافه کرد: در همین راستا از ۲ سال قبل نسبت به شناسایی محل احداث سایت پروازی مناسب توسط هیات انجمن های ورزشی و کمیته ورزش های هوایی اقدام شد و نخستین سایت پروازی پاراگلایدینگ امروز افتتاح و به بهره برداری رسید تا ورزشکاران این رشته بتوانند سکوی پرواز مناسبی، ایمن و استانداری داشته باشند.
علایی مقدم خاطرنشان کرد: تملک این سایت پروازی با هماهنگی منابع طبیعی و شورای تامین استان قزوین انجام شد که مراحل آن در ۲ سال گذشته در دستور کار قرار داشت و امروز سایت پروازی شهید بابایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط