جمعه 27 مهر 1403 - 19:58

کد خبر 667452

جمعه 27 مهر 1403 - 17:56:12


فونسکا: هیچ بازیکنی بالاتر از تیم نیست!


ورزش 3/پائولو فونسکا می‌گوید نام بازیکنان برایش مهم نیست و اجازه نمی‌دهد هیچ‌یک از آنها خودش را بالاتر از تیم ببیند.
میلان شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو و در حضور هوادارانش در یک بازی حساس روبروی اودینزه به میدان خواهد رفت و امیدوار است که با کسب پیروزی در این بازی بتواند جایگاه حریف را در جدول رده‌بندی این مسابقات از آن خود کند.
پائولو فونسکا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی برابر اودینزه:
 صادقانه باید بگویم که من به آمار نگاه نکرده‌ام. می‌دانم که دشواری بسیاری برای پیروزی برابر اودینزه در گذشته تجربه کردیم و فردا هم به غیر از این نخواهد بود. اودینزه تیم خوبی است و فصل را بسیار خوب شروع کرده است. آنها فوتبالی هجومی را ارائه می‌کنند و بسیار خوب بازی می‌کنند و انگیزه بالایی دارند. من اطمینان دارم که ما باید در بهترین شرایط ممکن باشیم تا فردا برنده شویم. بازی بسیار سخت و پرفشاری در پیش خواهیم داشت.

جلسه با بازیکنان:
ما درباره همه چیز حرف زدیم. من دوست ندارم چشمانم را به واقعیت ببندم. شاید در سایر تیم‌ها همه مسائل علنی باشد اما من رو در رو با بازیکنانم حرف می‌زنم و مشکلات در تیم حل می‌شوند.

سوءتفاهم درباره نقش رهبری کمرنگ او در تیم: 
من دوست ندارم رهبری‌ام در تیم را برجسته کنم. من بازیگر نیستم. من حرفم را در رختکن و چشم در چشم می‌زنم. اگر مشکلی باشد، نام بازیکن برایم مهم نیست و مستقیما آن را با تیم یا بازیکنی که اشتباه کرده است مطرح می‌کنم.

صحبت با زلاتان ابراهیموویچ: 
ما با هم با قطار برگشتیم و پس از بازی صحبت کردیم، کاری که طبیعی است.

تنبیه بازیکنانی که برابر فیورنتینا اشتباه کردند:
فردا خواهیم دید. از نظر من هیچ بازیکنی از تیم مهم‌تر نیست. شما باید در هنگام اشتباه، مسئولیت‌تان را بر عهده بگیرید. اگر کسی اشتباهی با این روحیه تیمی کند، قبولش برای من دشوار است. فردا خواهیم دید که شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.

انتقادها به خاطر نداشتن کنترل روی رختکن: 
من نیازی ندارم چیزی را ثابت کنم. من بازیگر نیستم. در فوتبال امروز باید چیزهای زیادی دیده شود اما من از روز اول همین شکلی بودم. از بازیکنان بپرسید که آیا از اول اینطوری بودم یا نه.

جانشین تئو هرناندز:
هنوز تصمیم نگرفته‌ام.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط