شنبه 28 مهر 1403 - 00:02

کد خبر 667561

جمعه 27 مهر 1403 - 21:01:00


پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳


تجارت نیوز/ بازار سهام از ابتدای هفته دوم مهرماه تاکنون، در روندی نزولی روزگار گذرانده است؛ به‌نحوی که طی 15 روز معاملاتی با خروج پیاپی پول حقیقی روبرو بوده و حجم و ارزش معاملات خرد بسیار اندکی را تجربه کرده است. صفوف سنگین فروش نیز که زیر سایه ریسک انتشار اوراق دولتی، سرمایه سهامداران را قفل کرده، منجر به کاهش شدید اعتماد سهامداران نسبت به این بازار شده است. در راستای پیش بینی بورس فردا شنبه 28 مهر 1403 سهامداران باید به چه نکاتی توجه کنند؟

 بازار سهام طی پنج روز کاری هفته گذشته با کاهش 1.60 درصدی شاخص کل بورس، مواجه بود. این روند در سهم‌های کوچک بازار نیز دیده شد و شاخص هم‌وزن در این هفته با کاهش حدود 2.20 درصدی به تراز 680 هزار واحدی رسید.

پیش بینی بورس فردا شنبه 28 مهر 1403
به نظر می‌رسد با وجود ریسک های اقتصادی از جمله نرخ بهره بالا و فروش اوراق دولتی که در هفته گذشته برسر بازار سایه افکند، روز شنبه بازار شاهد وضعیت خوبی نباشد. از طرف دیگر ترور رهبر حماس مسجل شده و ریسک سیاسی تازه‌ای را تحمیل کرده است.
نگاهی به نظرات کارشناسان منتخب حاکی از نبود امید و دیدگاه صعودی در هفته آتی  نسبت به بازار سرمایه است. بر همین اساس به نظر می‌رسد در صورتی که اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، بازار سهام روزهای پایانی مهرماه را در فضایی منفی و فرسایشی آغاز کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط