شنبه 28 مهر 1403 - 01:52

کد خبر 667644

شنبه 28 مهر 1403 - 00:01:18


لپ‌تاپ میان‌رده ۲۰۲۴ اینفینیکس با نمایشگر اولد و پردازنده نسل ۱۳ معرفی شد


زومیت/ اینفینیکس لپ‌تاپ جدیدی با نمایشگر اولد، پردازنده نسل ۱۳ اینتل و قیمتی رقابتی معرفی کرد.

اینفینیکس لپ‌تاپ میان‌رده‌ی +INBOOK AIR Pro را برای بازار هند معرفی کرد. این محصول که در دسته‌ی لپ‌تاپ‌های باریک و سبک قرار می‌گیرد، تنها یک کیلوگرم وزن دارد و ضخامت بدنه‌ی آن در باریک‌ترین ناحیه به ۴٫۵ میلی‌متر می‌رسد.

لپ‌تاپ +INBOOK AIR Pro از پردازنده‌ی نسل ۱۳ اینتل Core i5-1334U قدرت می‌گیرد که عملکردی سریع و روان در انجام وظایف مختلف ازجمله امور چندوظیفگی را ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ جدید اینفینیکس از نمایشگر ۱۴ اینچی اولد با وضوح 2.8K، نسبت تصویر ۱۶:۱۰، حداکثر روشنایی ۴۴۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر به‌لطف پوشش ۱۰۰ درصد از طیف رنگی sRGB و DCI-P3، تصاویری واضح و رنگ‌هایی زنده و جذاب را به‌نمایش می‌گذارد.

لپ‌تاپ +INBOOK AIR Pro از وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند و از درگاه‌های ارتباطی متنوعی ازجمله سه درگاه USB-C، درگاه USB-A، درگاه HDMI، اسلات کارت microSD و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا بهره می‌برد.

جدیدترین لپ‌تاپ اینفینیکس با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD عرضه می‌شود. انرژی لپ‌تاپ را باتری ۵۷ وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی تأمین می‌کند که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

کیبورد لپ‌تاپ +INBOOK AIR Pro از کلید اختصاصی Microsoft Copilot بهره می‌برد. وب‌کم مادون قرمز لپ‌تاپ نیز وضوح +FHD دارد و از Windows Hello پشتیبانی می‌کند.

قیمت لپ تاپ جدید اینفینیکس ۴۹٬۹۹۰ روپیه (حدود ۵۹۴ دلار) است و از ۲۲ اکتبر (۱ آبان) ازطریق فروشگاه فلیپ‌کارت دردسترس قرار خواهد گرفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط