یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 02:04

کد خبر 66787

چهارشنبه 03 خرداد 1402 - 08:00:00


دموی بازی Amnesia: The Bunker روی استیم عرضه شد


گیم فا/ استودیوی فریکشنال گیمز (Frictional Games) دموی رایگان بازی ترسناک و بقای Amnesia: The Bunker را در دسترس کاربران فروشگاه استیم (Steam) قرار داد.

طرفداران فرانچایز Amnesia منتظر تجربه جدیدترین نسخه آن به نام Amnesia: The Bunker هستند و حال استودیوی فریکشنال گیمز اعلام کرده است بخشی از این بازیکنان می‌توانند به تجربه دموی آن بپردازند. در گذشته تاریخ عرضه بازی Amnesia: The Bunker چند مرتبه با تاخیر مواجه شده و هم‌اکنون برای انتشار در ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده است. با این حال کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی نیازی ندارند تا زمان عرضه منتظر تجربه اولیه این عنوان بمانند؛ چرا که سازندگان دموی رایگان بازی روی استیم عرضه کرده‌اند.

داستان بازی Amnesia: The Bunker مربوط به جنگ جهانی اول می‌شود. بازیکنان در نقش یک سرباز مبتلا به بیماری فراموشی به نام هنری کلمنت قرار می‌گیرند که در پناهنگاهی گیر افتاده و باید از آن فرار کند. کلمنت در حین جستجو برای یافتن راه فرار از پناهگاه متوجه می‌شود یک هیولای اهریمنی مدام به دنبال شکار او است. گیم‌پلی بازی تجهیزات مختلف از جمله هفت‌تیر، چراغ‌قوه دینام و سایر منابع اولیه برای ساخت آیتم‌های جدید را در اختیار بازیکنان می‌گذارد.

برخلاف بازی‌های قبلی این سری، Amnesia: The Bunker شامل رویدادهای تصادفی و محیط سندباکس خواهد بود تا بازیکنان به کاوش در پناهگاه تشویق شوند. همچنین هیولای بازی نسبت به اعمال بازیکنان از جمله نور و صدا حساس است و احتمال دارد در موقعیت‌های تصادفی خود را به آن‌ها برساند. به گفته تیم فریکشنال گیمز، رویدادهای تصادفی می‌توانند ارزش تکرار بازی را بالا ببرند.

گفتنی است که بازی Amnesia: The Bunker قرار است در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ (۶ ژوئن ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط