شنبه 28 مهر 1403 - 12:10

کد خبر 667911

شنبه 28 مهر 1403 - 10:09:12


تیم‌های بزرگ برای پسر آنچلوتی صف کشیدند


ورزش 3/چند باشگاه بزرگ اروپایی علاقه زیادی به همکاری با داویده آنچلوتی دارند.
داویده آنچلوتی حضور در عرصه مربیگری را از سن بسیار پایین شروع کرد و در سال ۲۰۱۶ موفق شد مدرک حرفه‌ای مربیگری را از یوفا دریافت کند و به عنوان دستیار در کادر فنی بایرن مونیخ در کنار پدرش شروع به کار کرد.
او از همان زمان در تمامی تیم‌هایی که کارلو آنچلوتی در آنها حضور داشته در کادر فنی قرار گرفته و در طول این مدت از تجربیات پدرش درس‌های بسیاری گرفته و توانسته است به او در دیدارهای سخت و حساس و برای کسب موفقیت‌های بسیار در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.
حضور او در کادر فنی رئال در طول چند فصل گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده و پیش از این هم گفته شده بود که چند باشگاه به صورت جدی به دنبال همکاری با او هستند و حالا به نظر می‌رسد که تیم‌های بزرگ هم شرایط این مربی جوان ایتالیایی را زیر نظر دارند.
سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که تنها ۳۵ سال دارد مورد توجه چند باشگاه سرشناس اروپایی قرار گرفته و آنها امیدوار هستند که بتوانند با او برای قبول هدایت تیم‌هایشان در فصل بعدی به توافق برسند. بیش از این هم گفته شده بود که او چند پیشنهاد برای ترک رئال و مستقل شدن از پدرش دارد اما ترجیح داده است که همچنان در سانتیاگو برنابئو بماند و باید دید که تصمیم او در پایان فصل جاری چه خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط