شنبه 28 مهر 1403 - 22:42

کد خبر 668562

شنبه 28 مهر 1403 - 17:51:06


خط و نشان وزیر برای مدارسی که شهریه اضافی دریافت کرده‌اند


مهر/ وزیر آموزش و پرورش گفت:در مدارسی که شهریه اضافی دریافت کرده‌اند؛ حتماً شهریه به والدین بازگردانده می‌شود و با مدیر متخلف برخورد خواهد شد.

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با مدارسی که از بابت دریافت شهریه تخلف کنند و با آبروی نظام تعلیم و تربیت بازی کنند برخورد خواهد شد گفت: این مدارس اگر مازاد بر آنچه تعیین شده، شهریه دریافت کنند و اولیا شاکی باشند، حتماً شهریه به والدین بازگردانده می‌شود و با مدیر متخلف برخورد خواهد شد.
احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی نیز با بیان اینکه اضافه دریافتی‌ها باید به اولیا برگشت داده شود گفت: همه موضوعات مربوط به فوق برنامه و بحث‌های عناوین درسی به صورت رسمی دیده شده است؛ فعالیت‌های خارج از این چارچوب هم به آن‌ها گفته و اعلام شده فرایند آن به چه شیوه باید اتفاق بیفتد.
وی با بیان اینکه در این خصوص حدود ۲۰۰ مدرسه تعطیل شده است افزود: بحث تعطیلی فرایند دارد؛ دانش‌آموزان تا آخر سال تحصیلی در همان مدرسه با مدیریت دولتی اداره می‌شوند و به محض اینکه سال تحصیلی تمام شد، در مدارس دیگر توزیع می‌شوند.

لازم به ذکر است، بنا بر اعلام آموزش و پرورش، مدارس متخلفی که شهریه‌های اضافی را به خانواده‌ها برنگردانند، وجوه اضافی از حساب آنها کسر و به خانواده‌ها بازگردانده می‌شود.

 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط