شنبه 28 مهر 1403 - 23:38

کد خبر 668731

شنبه 28 مهر 1403 - 20:57:43


تعهد ۱۶میلیارد تومانی خراسان جنوبی برای فروش اموال مازاد دولتی


مهر/ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: تعهد خراسان جنوبی برای فروش اموال مازاد دولتی حدود ۱۶ میلیارد تومان است که تا کنون دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان محقق شده است.

مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی اظهارکرد: طی سال گذشته درآمد استان از محل مولدسازی ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که ۱۰۰ درصد این مبالغ به استان و دستگاه‌های اجرایی که فروش اموال مازاد را داشته‌اند برگشت شده است.

وی با بیان این اعتبار برای پروژه‌های عمرانی دستگاه‌ها هزینه شده است، عنوان کرد: امسال با پیگیری‌های انجام شده تعهد استان حدود ۱۶ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: در سال جاری تا کنون دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش اموال مازاد دولتی را در استان داشته ایم.

وی ادامه داد: با توجه به جلسه‌ای که برگزار شد و قول‌های بسیار خوبی که داده شد به زودی فروش اموال مازاد را داشته باشیم و تعهد استان برای سال جاری محقق شود.

ذاکریان با بیان اینکه جلسات مولد سازی به صورت منظم با دستگاه‌های اجرایی که اموالی برای مولد سازی دارند برگزار می‌شود، گفت: در جلسه امروز ۹ دستور کار داشتیم که پیگیری‌های لازم برای فروش اموال مازاد دستگاه‌های گرفته شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ضمن تشکر از همراهی دستگاه‌های اجرایی در فروش اموال مازاد دولتی گفت: اگر اموال مشمول زودتر به فروش برسد منابع زودتر برگشت می‌کند و استان در چانه زنی برای استفاده از اعتبارات مازاد تملک می‌تواند ورود کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط