یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 12:17

کد خبر 669035

یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 09:05:15


دوئل کارلتو و پپ برای خرید رودری جدید


ورزش 3/ ساموئله ریچی به قدری در تورینو و تیم ملی ایتالیا درخشیده که حالا قهرمانان دو دوره اخیر چمپیونزلیگ را علاقه‌مند به خود می‌بیند.
  دو هفته پیش رسانه‌های انگلیسی ادعا کردند، نماینده‌هایی از منچسترسیتی برای تماشای بازی ساموئله ریچی در جریان شکست 3-2 تورینو از اینتر روی سکوهای جوزپه مه‌آتزا حضور داشتند.
این‌ هافبک جوان به عنوان گزینه ایده‌آل برای جانشینی رودری شناخته شده است که به دلیل پارگی رباط صلیبی قدامی زانویش تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود.
گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که پپ گواردیولا برای اینکه ریچی را زیر نظر داشته باشد، نماینده‌هایی را برای بازی دیروز به ایتالیا فرستاده بود.
در همین رابطه امروز توتو اسپورت نوشت سیتی تنها باشگاه علاقه‌مند به ریچی نیست. در واقع رئال مادرید و منچسترسیتی برای جذب ساموئل ریچی رقابت دارند. فوتبالیست جوان تورینو در 23 سالگی توجه سیتی و رئال را جلب کرده است.
طبق گزارش این منبع معتبر، منچسترسیتی می‌خواهد که ریچی در ژانویه جایگزین رودری شود و رئال مادرید نیز او را دنبال می‌کند زیرا می‌خواهد در تابستان برای جذبش اقدام کند. در ایتالیا می‌گویند که آنچلوتی بیش از سه سال است که ریچی را زیر نظر دارد.
ریچی اخیرا در رابطه با علاقه باشگاه‌های بزرگ گفته بود: «باید بگویم که در حال حاضر تلاش می‌کنم فوتبال را بیشتر یاد بگیرم و درک کنم. وقتی شرایط خوب پیش برود شما مورد توجه چنین باشگاه‌های بزرگی قرار می‌گیرید و این بسیار راضی کننده است و نشان می‌دهد که من در مسیر درستی قرار دارم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط