یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 12:05

کد خبر 669052

یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 09:18:06


فولاد در اندیشه رسیدن به صدر


مهر/تیم های فوتبال آلومینیوم و فولاد در حالی امروز یکشنبه به مصاف هم می روند که در صورت برتری فولاد، شاگردان گل‌محمدی صدرنشین لیگ برتر خواهند شد.
در سومین روز از مسابقات هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، امروز یکشنبه ۲۹ مهر تیم‌های آلومینیوم و فولاد در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. هر دو تیم شرایط خوبی را در فصل بیست و چهارم سپری کرده اند و فولاد با هدایت یحیی گل محمدی بر خلاف فصل گذشته در این فصل توانسته نتایج بسیار خوبی را کسب کند و سه پیروزی متوالی به دست آورده است و شاگردان گل محمدی به دنبال ثبت چهارمین پیروزی متوالی خود هستند.
آلومینیوم اراک هم با هدایت سید مجتبی حسینی، دو بازی اخیر خود در لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشته و شاگردان حسینی امیدوارند تا در این بازی خانگی دست پُر از زمین بازی خارج شوند. پس از اتفاقاتی که در دیدار تیم‌های استقلال تهران و آلومینیوم در فصل گذشته رخ داد حضور بانوان هوادار در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک امکان پذیر نبود و پس از رفع موانع و توسعه زیر ساخت‌ها در این بازی بانوان هم می‌توانند از نزدیک بازی دو تیم را تماشا کنند.
آلومینیوم و فولاد تاکنون در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر در ۸ بازی به مصاف هم رفته اند که ۳ پیروزی از آن فولاد بوده و یک بازی هم به سود آلومینیوم به پایان رسیده و ۴ دیدار هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. در دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته، فولادی‌ها موفق به ثبت یک پیروزی شدند و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسید.
در جدول رده بندی فولاد با ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و با کسب پیروزی در این بازی، شاگردان گل محمدی به دلیل تعداد بازی‌های بیشتر نسبت به تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و ملوان با ۱۷ امتیاز صدرنشین شوند.
آلومینیوم هم در جدول، ۹ امتیازی است و اگر شاگردان حسینی موفق به کسب ۳ امتیاز شوند تا رده ششم جدول می‌توانند صعود کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط