یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 14:20

کد خبر 669199

یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 10:48:29


جنگلبان مصدوم لرستانی در یکی از بیمارستان های تهران پذیرش شد


ایرنا/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: جنگلبانی که حین اطفای حریق بام خرم آباد دچار سوختگی شده بود با پیگیری های انجام شده در یکی از بیمارستان های تهران پذیرش شد.

بهرام دلفان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: این فرد با پیگیری‌های دانشگاه در تهران پذیرش شد و تا ساعاتی دیگر برای ادامه روند درمانی منتقل می‌شود.
عصر روز شنبه مجموعه بام خرم آباد به دلیل جرقه حاصل از اتصال در ترانس برق، دچار حریق شد که بلافاصله نیروهای یگان حفاظت شهرستان خرم آباد و آتش نشانی با حضور به موقع در محل اقدام به اطفای حریق کردند و آتش در کمتر از یک ساعت مهار شد.
متاسفانه در این عملیات یکی از نیروهای مجموعه بام خرم آباد به هنگام مهار، در محاصره آتش قرار گرفت و دچار سانحه گردید که بلافاصله به بیمارستان شهدای عشایر انتقال یافت.
علی محمدی مدیر روابط عمومی اورژانس لرستان نیز روز گذشته در این خصوص به ایرنا گفت: فرد مصدوم دچار ۶۰ درصد سوختگی بود که اقدامات احیای مایعات و اکسیژن تراپی توسط اورژانس استان برای وی انجام شده است.
به گفته وی با پیگیری های انجام شده امکان انتقال فرد مصدوم به کرمانشاه و اهواز فراهم شد که خانواده برای اعزام به تهران اصرار دارند.
 
  
  


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط