یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 14:23

کد خبر 669251

یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 12:00:00


رونمایی از ۱۵ بازیکن خاتون بم؛ چه کسانی حذف و اضافه شدند؟


ایرنا/ باشگاه خاتون بم در شرایطی که تعدادی از بازیکنان قدیمی خود را از دست داده، در خبری از ۱۵ بازیکن برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر زنان ایران و جام باشگاه های آسیا رونمایی کرد.

عاطفه رمضانی، مهدیه مولایی، شهناز جعفری، سرشین کمانگر، زهرا قنبری، سارا دیدار، نگین زندی، مریم دینی، منصوره طاهریان، فاطمه برازجانی، عارفه سیدکاظمی، فاطمه پسندیده، فاطمه گرائیلی، مونا حمودی و طاهره پیروزی ۱۵ بازیکنی هستند که خاتون را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور همراهی خواهند کرد.

براساس گزارش ها، سمیه اسدیان، سمانه چهکندی، زهرا سربالی و زهرا خواجویی بازیکنان سال‌های اخیر تیم فوتبال خاتون بم، در این فصل لباس گل‌گهر سیرجان را بر تن خواهند کرد و ملیکا متولی و رها یزدانی نیز به سپاهان بازخواهند گشت.

تیم فوتبال زنان خاتون بم در شرایطی قهرمان و عنوان‌دار ۱۰ دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان کشور است که امسال با صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دست به تاریخ‌سازی بزرگی زد.

خاتون پس از صعود از مرحله مقدماتی، در مرحله دوم لیگ قهرمانان سه دیدار انجام داد که برابر ملبورن سیتی با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد، در دومین مسابقه مقابل کایااف‌سی فیلیپین به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و در آخرین دیدار هم برابر کالج اسکالرز تایلند ۲ بر یک به پیروزی رسید.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوم و سوم فروردین ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط