دوشنبه 26 شهریور 1403 - 23:26

کد خبر 67233

چهارشنبه 03 خرداد 1402 - 11:52:53


ماریو باسلر: به کیمیش بیش از حد بها داده شده


طرفداری/شکست 3-1 بایرن مونیخ مقابل لایپزیش تا حد زیادی شانس‌شان برای کسب یازدهمین قهرمانی متوالی را کم کرده است. آن‌ها اکنون برای اولین بار از سال 2012 در آستانه به پایان رساندن یک فصل بدون جام هستند.
طرفداری | به نقل از اشپورت آینس، حال این شرایط باعث شده تا ماریو باسلر به عنوان بازیکن سابق به شدت از بازیکنان فعلی بایرن مونیخ به ویژه یوسوا کیمیش انتقاد کند. باسلر اعتقاد دارد که بازیکنان فعلی بایرن هیچ‌یک نمی‌توانند رهبری تیم را بر عهده بگیرند. همچنین آن‌ها در حال حاضر نیز هیچ عطشی برای رسیدن به موفقیت ندارند و در باد موفقیت‌های گذشته خوابیده‌اند. باسلر در پادکست خود در انتقاد از کیمیش با اشاره به شکست 3-1 بایرن مقابل لایپزیش، گفت:
 او یک رهبر نیست. شما به مردانی نیاز دارید که بدانند چه کاری می‌خواهید انجام دهید. شنبه شب چنین مردی را در مونیخ ندیدم. من تیمی را دیدم که کاملاً در زمین بدون رهبر بود. 
باسلر درباره شایعات اخیر پیرامون جدایی یوسوا کیمیش از بایرن مونیخ و پیوستنش به بارسلونا، با لحنی تمسخر آمیز گفت: 
خیلی زود این پیشنهاد را قبول می‌کردم. من او را با چرخ دستی به بارسلونا می‌فرستادم.
باسلر در ادامه باز هم از کیمیش انتقاد کرده و او را مانند یک بچه کوچک توصیف می‌کند. بازیکن سابق بایرن گفت:

او باز هم نتوانست در یک بازی مهم تیم را رهبری کند. او می‌خواهد یک رهبر باشد اما توانایی‌اش را ندارد. وقتی مصاحبه‌اش پس از بازی را دیدم، مانند یک بچه کوچک آنجا ایستاده بود. اما از طرف دیگر توماس مولر انگار اعلان جنگ داده بود و خود را برای باشگاهش به آب و آتش می‌زد. کیمیش آن بازیکن بزرگی که بقیه می‌گویند، نیست. او عالی است اما برای من، یک بازیکن کاملاً اورریتد به حساب می‌آید. او می‌خواهد در زمین همه کاره باشد. می‌خواهد بازی‌سازی کند و در هر موقعیتی توپ را شوت می‌کند که البته هیچ ثمری ندارد.
 با این حال باسلر تنها از دست کیمیش شاکی نیست. او اعتقاد دارد که بازیکنان بایرن مونیخ بیش از حد مغرور شده‌اند و لازم بود که مجازات شوند. باسلر گفت:
آن‌ها لاریفاری فوتبال بازی می‌کند. (کنایه از بی‌خیالی و بیش از حد مغرور بودن) آن‌ها خود بزرگ‌بین هستند و بیش از حد خود را دست بالا می‌گیرند. به همین دلیل قهرمان بوندسلیگا نمی‌شوند. آن‌ها به خاطر این رفتارهای‌شان باید مجازات می‌شدند و این مجازات، قهرمانی بروسیا دورتموند است.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط