دوشنبه 26 شهریور 1403 - 23:39

کد خبر 67237

چهارشنبه 03 خرداد 1402 - 11:54:56


گواردیولا: فصل آینده هم در منچسترسیتی می‌مانم


طرفداری/پپ گواردیولا خواستار رسیدگی فوری لیگ برتر به نقض قوانین باشگاه منچسترسیتی شده، اما قول داده است که بدون توجه به نتیجه تحقیقات، در فصل بعد نیز روی نیمکت سیتیزن‌ها باقی می‌ماند و اصرار دارد که این باشگاه فرصتی می‌خواهد تا از اصول خود دفاع کند.
به گزارش اسکای، لیگ برتر پس از اتهام منچسترسیتی به نقض بیش از 100 قانون مالی بین فصل‌های 2009/10 تا 2017/18 در ماه فوریه، پرونده آنها را به یک کمیسیون مستقل ارجاع داده است، اما این باشگاه به صراحت این اتهامات را رد کرده است.
گواردیولا گفت که این باشگاه قبلاً نیز «محکوم» شده است و قاطعانه بر بی‌گناهی منچسترسیتی در برابر این اتهامات تاکید کرد. او همچنین به شایعات احتمال ترک کردن این باشگاه پایان داد و از تمایل خود برای باقی ماندن در جمع سیتیزن‌ها سخن گفت. گواردیولا در مصاحبه زنده با اسکای اسپورت پیش از سفر چهارشنبه خود به برایتون گفت: 
 فصل آینده نیز می‌مانم. لیگ برتر ما را به ۱۰۰ مورد تخلف در قوانین محکوم کرده است اما نگران نباشید ما در دادگاه حاضر خواهیم بود. 
گزارش‌ها نشان می‌دهد که احتمال دارد روند بررسی پرونده چند سال ادامه داشته باشد، اما گواردیولا می‌خواهد خیلی سریع تصمیمی «به نفع همه» گرفته شود، چرا که اعتقاد دارد این اتهامات بر جشن قهرمانی تیمش سایه انداخته است. او اضافه کرد:
چیزی که من دوست دارم این است که لیگ برتر یا قاضی‌ها هر چه زودتر در مورد این پرونده تصمیم‌گیری کنند. 

 شاید ما کار اشتباهی انجام دادیم و اگر اینگونه باشد همه این را خواهند فهمید. اما اگر حق با ما باشد یعنی همان گونه که سال‌هاست به عنوان یک باشگاه به روش صحیح کار خود را انجام داده‌ایم، مردم دیگر در مورد این موضوع صحبت نخواهند کرد. دوست دارم همین فردا این اتفاق بیفتد.
خوشبختانه سر آنها زیادی شلوغ نیست و قاضی‌ها می‌توانند صحبت‌های هر دو طرف را بشنوند و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرند. چرا که در نهایت می‌دانم ما عناوین را در زمین به دست آورده‌ایم و شایسته آن هستیم. هیچ شکی ندارم.
او در پاسخ به این سوال که آیا این انتظار ناامیدکننده بوده است، افزود:
 ما آن را پذیرفته‌ایم. اگر اینگونه بشود، خب شده است. پس بیایید برویم. بیا، 24 ساعت، بنشینیم، صحبت کنیم، هر دو طرف با هم، وکلا هم حضور دارند. یک سال، سه سال طول ندهید، چرا سریع این کار را نکنید؟ بیا دیگه. در اسرع وقت و به نفع همه. اما می‌دانم بی‌عدالتی‌های زیادی در سراسر جهان وجود دارد. امیدوارم بتوانیم هر چه سریعتر این موضوع را تمام کنیم.
گواردیولا تنها دو بازی با کسب سه گانه با سیتی فاصله دارد: فینال جام حذفی مقابل منچستریونایتد و فینال لیگ قهرمانان مقابل اینترمیلان؛ شاهکاری که تنها سر الکس فرگوسن در فوتبال انگلیس به آن دست یافته است. 
گواردیولا که تا سال 2025 قرارداد دارد، در پاسخ به این سوال که آیا بردن همه عناوین ممکن احتمال دارد او را به ترک سیتی وسوسه کند، گفت:
 در حال حاضر به رفتن فکر نمی‌کنم. اما، چه کسی می‌داند؟ دوست دارم فصل آینده نیز بدون توجه به نتایج در اینجا ادامه دهم اما نمی‌دانم برد یا باخت در دو فینال پیش رو چه حسی خواهد داشت. من هنوز قرارداد دارم و وقتی قراردادی امضا می‌کنم، می‌خواهم به باشگاه احترام بگذارم.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط